پژو جریمه نمی‌شود

پژو جریمه نمی‌شود

مدیر شرکت خودروسازی پژو اعلام کرد پژو تمامی استاندارد‌های آلایندگی را رعایت خواهد کرد و پرداخت جریمه در برنامه‌های این شرکت پیش‌بینی نشده است

کد خبر : ۵۴۲۷۷
بازدید : ۱۴۶۲
مدیر شرکت خودروسازی پژو اعلام کرد پژو تمامی استاندارد‌های آلایندگی را رعایت خواهد کرد و پرداخت جریمه در برنامه‌های این شرکت پیش‌بینی نشده است.
ژان‌فیلیپ ایمپاراتو مدیر پژو در گفت‌و‌گو با اتوموتیو نیوز گفت: «ما حتی یک یورو به‌عنوان جریمه پرداخت نخواهیم کرد.» ایمپاراتو گفت: تکیه بر فروش خودرو‌های برقی برای کاستن از آلایندگی متوسط تولیدات نیز منطقی نیست، زیرا فروش این خودرو‌ها هنوز صرفه اقتصادی ندارد.
پژو جریمه نمی‌شود


پژو قصد دارد با فروش گسترده خودرو‌های هیبریدی قابل‌شارژ که آلایندگی بسیار کمی دارند، در عین سودآوری، استاندارد‌های میزان انتشار دی‌اکسیدکربن را نیز رعایت کند. خودرو‌های هیبریدی قابل‌شارژ و پاک براساس پلت‌فرم‌های کنونی این خودروساز تولید خواهند شد.
به گفته ایمپاراتو ترکیب محصولات پژو به‌گونه‌ای طراحی شده است که بدون محدود کردن خریداران در انتخاب محصولات بنزین‌سوز یا دیزلی، رعایت استاندارد‌ها امکان‌پذیر خواهد بود. پژو برای رعایت این استاندارد‌ها ظرف ۶ سال گذشته برنامه‌ریزی دقیقی صورت داده است که بخشی از آن با فروش خودرو‌های هیبریدی و پاک به مشتریان سازمانی محقق خواهد شد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید