سانسور لوگوی رم کج‌سلیقگی بود

هفته گذشته در جریان پخش مستقیم بازی رم و بارسلونا در شبکه سه قسمتی از لوگوی باشگاه رم سانسور شد که باعث بازتاب گسترده جهانی شد.

کد خبر : ۵۴۲۹۳
بازدید : ۸۷۰
هفته گذشته در جریان پخش مستقیم بازی رم و بارسلونا در شبکه سه قسمتی از لوگوی باشگاه رم سانسور شد که باعث بازتاب گسترده جهانی شد. یک عضو شورای نظارت بر سازمان صداوسیما سانسور لوگوی باشگاه رم در تلویزیون را کج‌سلیقگی دانست.
احسان قاضی‌زاده‌هاشمی در این خصوص به «ایسنا» گفت: «برخی سانسور‌ها در لوگو‌ها اعمال شد که به نظرم در آن سانسور‌ها نگاه توام با کج‌سلیقگی همراه بود. امیدوارم مسوولان سیمای صداوسیما چنین تفاوت‌ها و اعمال نظر‌های سلیقه‌ای را در آینده تکرار نکنند و کار براساس قاعده و فرمول درستی باشد. مسوولان صداوسیما قول دادند که در برنامه‌های آتی‌شان فضا را تلطیف کنند.»
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید