حمله استقلال به نایب قهرمانی

دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام دو بازی آغاز می‌شود. پرسپولیس که هفته قبل قهرمانی‌اش قطعی شد این هفته در خانه به مصاف تیم پارس‌جنوبی خواهد رفت.

کد خبر : ۵۴۳۷۹
بازدید : ۱۳۵۵
دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام دو بازی آغاز می‌شود. پرسپولیس که هفته قبل قهرمانی‌اش قطعی شد این هفته در خانه به مصاف تیم پارس‌جنوبی خواهد رفت. استقلال هم که به‌دنبال نایب قهرمانی است در تبریز به مصاف گسترش فولاد می‌رود.

بدون تعارف گسترش فولاد بی‌انگیزه‌ترین تیم تا پایان لیگ هفدهم خواهد بود. تیمی که در رده نهم قرار گرفته و دغدغه‌ای برای سقوط یا انگیزه‌ای برای صعود ندارد. شاگردان فیروز کریمی اگر در این هفته پیروز شوند در همان رده نهم باقی خواهند ماند و اگر سه امتیاز را به استقلال آماده و سرحال واگذار کنند باز هم روی پله نهم می‌مانند! اما بازیکنان استقلال و وینفرد شفر سراسر انگیزه هستند.
استقلال شفر حالا یکی از بهترین‌ تیم‌های فوتبال ایران است که بازی‌های زیبا و تماشاگر پسندی هم ارائه می‌دهد. شفر و پسران آبی می‌خواهند مانند فصل گذشته نایب قهرمان لیگ شوند و برای رسیدن به این هدف باید ۳ امتیاز از گسترش فولاد تبریز بگیرند. غایب سرشناس آبی‌ها هم در این بازی وریا غفوری است که به‌دلیل مصدومیت بازی نمی‌کند و البته تیام که به احتمال زیاد به بازی نمی‌رسد.
استقلال بدون شک دوست دارد با یک پیروزی در لیگ برتر به استقبال الهلال در لیگ قهرمانان آسیا برود. آبی‌پوشان قبل از این دربی آسیایی می‌خواهند یک بار دیگر پیروز شدن را تجربه کنند. بازی رفت دو تیم با نتیجه ۲برصفر به سود استقلال به پایان رسید.

قهرمان وارد می‌شود
پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده و قطعا با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی‌های گذشته‌اش در این بازی به میدان خواهد آمد، احتمال دارد در این مسابقه شاهد حضور بازیکنانی مثل بشار رسن، نوراللهی و شایان مصلح در ترکیب پرسپولیس باشیم.
در مورد محسن مسلمان اما ماجرا متفاوت است. پارس‌جنوبی در نیم‌فصل اول حریف چغری برای پرسپولیس بود و سایه به سایه سرخپوشان پایتخت حرکت کرد اما در نیم‌فصل دوم با توجه به بروز مشکلات مالی، تیم پارس‌جنوبی هم افت کرد و از کورس صدرنشینی بازماند.
شاگردان تارتار نتایج بسیار درخشانی در اولین سال حضورشان در لیگ برتر کسب کرده‌اند. پارس‌جنوبی در رده هفتم جدول است؛ رتبه‌ای که برای تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر ایده‌آل محسوب می‌شود. با این حال شاگردان تارتار می‌خواهند توانایی خود را در بازی با پرسپولیس به رخ بکشند. محمد نوری، کاپیتان تیم پارس‌جنوبی هم سابقه بازی در پرسپولیس را دارد. در ضمن دیدار رفت این دو تیم با نتیجه یک‌برصفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید