رسول خادم: هیچ چیز تغییر نکرده است

مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی روز دوشنبه برگزار شد و اعضای مجمع اعلام کردند رسول خادم باید در سمت ریاست این فدراسیون بماند. رسول خادم هم با توجه به شرایط موجود تصمیم گرفت به فدراسیون کشتی بازگردد.

کد خبر : ۵۴۳۸۰
بازدید : ۱۲۸۶
مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی روز دوشنبه برگزار شد و اعضای مجمع اعلام کردند رسول خادم باید در سمت ریاست این فدراسیون بماند. رسول خادم هم با توجه به شرایط موجود تصمیم گرفت به فدراسیون کشتی بازگردد.

اعضای شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی که پیش از این از سمت‌های خود استعفا داده بودند نیز با توجه به بازگشت رسول خادم به فدراسیون، استعفای خود را پس گرفتند و به مسوولیت خود بازگشتند. با این شرایط به‌نظر می‌رسد آرامش به این فدراسیون بازگشته باشد، اما بیانیه جدید رئیس فدراسیون که دیروز منتشر شد بازهم نگرانی‌هایی را ایجاد کرد.
رسول خادم پس از برگزاری مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «به هر حال وظیفه من است که در هر موضعی که هستم و هر روزگاری دارم، به احترام ایستادگی کم‌نظیر نمایندگان خانواده بزرگ کشتی، بر اعتقادشان، جز پاسخ مثبت، پاسخ دیگری به مجمع محترم نداشته باشم.» متن بخشی از بیانیه رئیس فدراسیون کشتی به این شرح است: «دیروز اعضای محترم مجمع فدراسیون کشتی، برای بار دوم استعفای مرا نپذیرفتند.
از این همه محبت و اعتماد روسای هیات‌های کشتی استان‌های کشور و نمایندگان سایر سازمان‌ها، نهاد‌ها و اقشار عضو مجمع، همچنین مردم عزیز و علاقه‌مندان به کشتی کشور، صمیمانه سپاسگزارم. پایداری و اصرار نمایندگان خانواده بزرگ کشتی کشور، بر ادامه فعالیت اینجانب، جسارت «نه» گفتن را از من می‌گیرد.

اما دغدغه‌ها و نگرانی‌ها به قوت خود باقی است. هیچ چیز تغییری نکرده است. هنوز هیچ اقدام عملی از سوی دستگاه دیپلماسی کشور، برای مذاکره با «کمیته بین‌المللی المپیک»، جهت کمک به کاهش جرائم و محرومیت‌های سنگین جدیدی که در صورت عدم مبارزه با نمایندگان رژیم صهیونیستی، قهرمانان ملی ما با آن مواجه می‌شوند، صورت نگرفته است.
کمیته بین‌المللی المپیک تحت فشار‌های سیاسی درصدد است، در گام بعدی اجازه میزبانی و برگزاری مسابقات بین‌المللی را نیز از کشورهایی، چون ایران بگیرد. جالب است این محرومیت‌ها در کشتی پیش‌تر از سایر رشته‌ها دنبال می‌شود و این موضوع اتفاقی نیست.
به‌عنوان مسوول ورزش ملی کشور، کشتی، هیچ ابزاری برای کمک به قهرمانان ملی‌مان در اختیار ندارم و هیچ‌کس در کنار ما نیست. نکته دیگر، داستان بی‌مهری‌های دوستان وزارت ورزشی به کشتی ایران است. گویا عزیزان مجبورند بنا به اصرار مجمع فدراسیون کشتی، مدتی دیگر این حقیر را تحمل کنند.»

حال و حوصله کشتی را ندارم
در همین حال عضو مستعفی شورای فنی کشتی آزاد اعلام کرد دیگر دوست ندارد در کشتی باشد تا یکی از حامیان درجه یک خادم از گود خارج شود. منصور برزگر به «ایسنا» گفت: «خادم مهره موثر و خوبی است. ان‌شاءالله که بتواند کار را جمع و جور کند و موفق شود.
من خیلی وقت بود استعفا داده بودم، اما آقا رسول نمی‌گذاشت بروم. حقیقت این است که دیگر حال و حوصله حضور در کشتی را ندارم و از این حرف و حدیث‌ها خسته شده‌ام. باید با خادم صحبت کنم و ببینم چه اتفاقی می‌افتد، اما سن و سالی از من گذشته و دیگر کشش این بحث‌ها و حواشی را ندارم.»
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید