شب باشکوه تکواندو

دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندوی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ با حضور ۹۵۰ هوگوپوش از ۱۱۸ کشور روز جمعه با قهرمانی ایران به پایان رسید.

کد خبر : ۵۴۵۶۴
بازدید : ۷۲۳
دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندوی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ با حضور ۹۵۰ هوگوپوش از ۱۱۸ کشور روز جمعه با قهرمانی ایران به پایان رسید. در پایان این دوره از مسابقات نمایندگان پسر کشورمان ۷ مدال طلا و ۲ برنز را به خود اختصاص دادند و توانستند پس از ۸‌سال عنوان قهرمانی خود را مقتدرانه در جهان تکرار کنند.

هدایت تیم نوجوانان کشورمان برعهده وحید عبداللهی بود که شاگردان وی برای کشورمان افتخار آفرینی کردند. عبداللهی درخصوص این قهرمانی به خبرگزاری مهر گفت: «اعضای تیم ایران انصافا سنگ تمام گذاشتند و در همه مبارزات با هدف کسب پیروزی به میدان رفتند و همین موضوع باعث شد به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنیم.
خوشحالم که شب باشکوهی برای تکواندوی ایران رقم زدیم.» همچنین حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان قهرمانی مقتدرانه تیم‌ملی تکواندوی پسران نوجوان کشورمان در مسابقات جهانی تونس را تبریک گفت. در متن این تبریک آمده: «این‌گونه درخشش‌های غرورآفرین و به اهتزاز درآمدن پرچم پرافتخار و طنین سرود ملی ایران اسلامی در جهان، موجی از سرور و امید را به خانه هر ایرانی ارمغان می‌آورد و نویدبخش فتح قله‌های فردا است.»
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید