درباره بیمه مسافرتی بیشتر بدانیم!

درباره بیمه مسافرتی بیشتر بدانیم!

اغلب افراد در طول زندگی خود تنها با بیمه شخص ثالث سروکار پیدا می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید بیمه در مواقع بحران و بروز اتفاقاتی از بیمه‌گزار پشتیبانی می‌کند.

کد خبر : ۵۴۷۳۹
بازدید : ۱۴۷۰

اغلب افراد در طول زندگی خود تنها با بیمه شخص ثالث سروکار پیدا می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید بیمه در مواقع بحران و بروز اتفاقاتی از بیمه‌گزار پشتیبانی می‌کند. بیمه مسافران خارج از کشور نیز همین کارکرد را دارد و در برابر اتفاقات و بحران‌های احتمالی در سفرهای خارجی، بیمه‌گزار را تحت پوشش قرار می‌دهد.

خرید اینترنتی بیمه مسافرتی از بیمیتو

این بیمه برای اخذ ویزا از اغلب سفارت‌خانه‌ها الزامی است و همچنین برای سایر جاها نیز با توجه به خدماتی که دارد توصیه می‌شود تهیه کنیم. حال می‌خواهیم ببینیم بهترین بیمه مسافرتی چه ویژگی‌هایی دارد و از کجا می‌توانیم آن را تهیه کنیم.

ویژگی‌های بهترین بیمه مسافرتی

قبل از اینکه بخواهیم دنبال بهترین بیمه مسافرتی بگردیم باید ببینیم این بیمه چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌توانیم آن را شناسایی کنیم. بیمه مسافرتی خارج از کشور ملت بهتر است یا سامان؟ این بیمه در کل در برابر مشکلاتی از جمله انواع بیماری‌ها، گم شدن یا تأخیر بار همراه، گم شدن مدارک شناسایی و... جبران خسارت می‌کند. بهترین بیمه مسافرتی بسته به نیاز فرد می‌تواند متفاوت باشد و ویژگی‌های مختلفی داشته باشد. برای مثال برای فردی که باردار است امکان استفاده از خدمات پزشکی مناسب برای او در اولویت قرار دارد؛ برای یک فرد جوان مجرد شاید بهترین بیمه مسافرتی ارزان‌ترین آن باشد.

خرید اینترنتی بیمه مسافرتی از بیمیتو

بنابراین نمی‌توان به‌طور کلی درباره بهترین بیمه مسافرتی صحبت کرد. مناسب‌ترین راه برای انتخاب بهترین بیمه مسافرتی این است که فرد ویژگی‌هایبیمه‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کند و مناسب‌ترین آن را با توجه به شرایط خود انتخاب کند. حال کجا می‌توانیم این مقایسه را بین بیمه‌های مختلف انجام دهیم؟ آیا باید به تک تک شرکت‌های بیمه تماس بگیریم و نسبت به شرایط بیمه مسافرتی آن‌ها مطلع شویم؟ آیا راهی ساده‌تر برای انجام این مقایسه وجود دارد؟

مقایسه و خرید آنلاین بیمه با بیمیتو

از طریق سامانه بیمیتو می‌توان اقدام به مقایسه شرایط و ویژگی‌های بیمه نامه مسافرتی سامان ، پاسارگاد، ایران و... کرد و با توجه به اولویت‌های خود مناسب‌ترینآن را برای خود انتخاب کرد. همچنین پس از انتخاب، خرید آنلاین بیمه موردنظر از بیمیتو امکان‌پذیر است. با استفاده از بیمیتو می‌توان به تمام اطلاعات موردنیاز برای خرید بیمه مسافرتی به‌صورت یکجا دسترسی پیدا کرد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به خرید آنلاین بهترین گزینه کرد.

خرید اینترنتی بیمه مسافرتی از بیمیتو

انتخاب و خرید بیمه مسافرتی با بیمیتو در کمتر از 5 دقیقه ممکن شده است. فقط کافی است وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن بیمیتو شوید و استعلام بیمه مسافرتی مورد نیاز خود را دریافت کنید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید