رونمایی شاسی‌ بلند میباخ GLS در چین

رونمایی شاسی‌ بلند میباخ GLS در چین

می‌باخ سری جی‌ل‌اس که نسخه به روزرسانی شده و لوکس شاسی بلند بزرگ مرسدس بنز با همین نام است، علاوه بر موتورهای 12 سیلندر توربو، از سیستم مدیریت کاماند برای فرماندهی ادوات و تجهیزات و نیز سامانه ایمنی پری‌سیف (PRESAFE) و انبوهی از آپشن‌های رفاهی و سرگرمی سود می‌برد.

کد خبر : ۵۴۸۰۶
بازدید : ۵۵۱۹

فرادید | دارنده رتبه نخست در بین خودروسازان لوکس‌ساز جهان اعلام کرده مدلی خاص از می‌باخ را در نمایشگاه پکن 2018 معرفی می‌کند. گفته می‌شود این خودرو همان شاسی‌بلند جی‌ال‌اس بنز باشد که با یک تحول گسترده، از این پس قرار است با گران ترین شاسی‌بلندهای جهان مثل لامبورگینی اوروس، پورشه کاین اس و بنتلی بنتایگا به رقابت بپردازد.

رونمایی شاسی‌ بلند میباخ GLS در چین

به گزارش فرادید ، می‌باخ سری جی‌ل‌اس که نسخه به روزرسانی شده و لوکس شاسی بلند بزرگ مرسدس بنز با همین نام است، علاوه بر موتورهای 12 سیلندر توربو، از سیستم ارتقایافته مدیریت کاماند برای فرماندهی ادوات و تجهیزات و نیز سامانه ایمنی پری‌سیف (PRESAFE) و انبوهی از آپشن‌های رفاهی و سرگرمی سود می‌برد.

رونمایی شاسی‌ بلند میباخ GLS در چین

اخیرا مرسدس بنز با رونمایی از یک طرح دیجیتالی، فضای کابین سری جی‌ال‌اس را در معرض نمایش عمومی قرار داده و اعلام کرده در پکن خبرهای تازه و جذابی از این خودروی جدید منتشر می‌شود. گویا این داشبورد جدید که نمونه به‌روزرسانی شده نسل فعلی داشبوردهای این شرکت است، با دکمه‌های کمتر، یک صفحه ال‌ای‌دی عریض و کنسول مرکزی بزرگ ساخته و پرداخته شده تا بهترین سطح از ارگونومی را به راننده و سرنشینان ارائه کند.

رونمایی شاسی‌ بلند میباخ GLS در چین

البته این تنها خبر مهم مرسدس برای نمایشگاه پکن نیست. گویا این سازنده آلمانی در این نمایشگاه نسل جدید سدان کوچک و کامپکت Aکلاس را هم معرفی خواهد کرد. گفته می‌شود بنز در تدارک عرضه نمونه کشیده یا لانگ ول‌بیس ( long-wheelbase) سری Aکلاس است تا خریداران چینی را بیش از هر زمانی به سمت محصولات خود جذب کند. باید تا 25 آوریل یعنی یک هفته که زمان آغاز به کار نمایشگاه جهانی خودرو پکن 2018 است بعد صبر کرد تا دقیقا فهمید محصولات جدید مرسدس بنز چه ویژگی‌هایی دارند.

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    مي باخ در چين . خودرو هاي كم كيفيت چين در ايران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید