سارقان سریالی به دو قتل اعتراف کردند

کارآگاهان پلیس همدان با دستگیری اعضای باند سارقان تراکتور، از دو جنایت سر به مهر نیز رمزگشایی کردند.

کد خبر : ۵۴۹۷۵
بازدید : ۱۰۴۷
کارآگاهان پلیس همدان با دستگیری اعضای باند سارقان تراکتور، از دو جنایت سر به مهر نیز رمزگشایی کردند. سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با گزارش چندین مورد سرقت تراکتور در سطح استان توسط سارقان ناشناس، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
در ادامه تحقیقات مأموران پلیس، فردی ناشناس را که اهل یکی از استان‌های جنوبی بود و در سال‌های اخیر اقدام به خرید چند دستگاه تراکتور ازهمدان کرده بود، شناسایی کردند. در بررسی قولنامه فروش تراکتور‌ها مشخص شد با یکی از تراکتور‌های مسروقه همدان مشابهت‌هایی دارد.
به این ترتیب مأموران با نیابت قضایی تیمی از مأموران همدان را برای بررسی موضوع به محل اعزام کردند. متهم در تلاش بود با انواع شگرد‌ها در روند پرونده خلل ایجاد کند، اما تیم تحقیق با بررسی‌های تکمیلی دریافتند فرد دستگیر شده به نام «حمید» در ۱۰ سال گذشته سرقت‌های مشابهی نیز داشته است.

فرمانده انتظامی همدان افزود: با این سرنخ متهم تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفت و به سرقت ۱۳ دستگاه تراکتور با همدستی ۶ نفر دیگر اعتراف کرد و متهمان شناسایی و دستگیر شدند و به ۴ سرقت نافرجام و قتل ۲ نفر نیز اعتراف کردند. در ادامه ۲ نفر از خریداران تراکتور‌های مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند.
این باند تراکتور‌های سرقتی را با کامیون‌های باری از همدان به جنوب منتقل کرده و به خریداران تحویل می‌دادند. با این اطلاعات و اعتراف‌های متهمان سرکرده باند به نام مجید نیز شناسایی و دستگیر شد و متهمان این پرونده روانه زندان شدند.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید