شبی که جشن به کام برانکو تلخ شد

دقایقی بعد از جشن قهرمانی پرسپولیس یک ویدئو وایرال شده با تیراژ وسیع در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد.

کد خبر : ۵۵۵۹۴
بازدید : ۱۱۴۲
در این ویدئوی کوتاه که از لایو اینستاگرام محسن مسلمان ضبط شده بود، این بازیکن را در کانون توجهات در جشن قهرمانی پرسپولیس نشان می‌دهد و در حالی که مسلمان مشغول نمایان کردن حاشیه‌های این مراسم است، ناگهان صدای مترجم برانکو اصغر نیک سیرت به گوش می‌رسد که با لحنی شوخ یک نکته تشویقی خطاب به محسن مسلمان به زبان می‌آورد.
اشاره نیک سیرت خطاب به حضور دیرهنگام مسلمان در ترکیب سرخپوشان و ارسال سانتری از روی نقطه کرنر است که به گل سوم پرسپولیس منتهی شد و مسلمان را در جدول پاس گل ده گله کرد.
نیک سیرت که قاعدتا باید نزدیک‌ترین فرد به برانکو ایوانکوویچ باشد، در این چند جمله با طرفداری از مسلمان به او یادآوری می‌کند که با این پاس گل جواب دندان شکنی به سرمربی پرسپولیس داده است. این صحبت‌های نیک سیرت به قدری سریع و غافلیرکننده است که محسن مسلمان واکنشی به این مسئله ندارد و بنابراین صدای نیک سیرت که با لحنی بد ادا شده است به سرعت و به دست هواداران دو آتشه‌ای که پای لایو مسلمان نشسته بودند، همه گیر می‌شود.

نکته مهم در این مسئله این است که اگرچه مسلمان ناخودآگاه یک گفتگوی خصوصی را افشا کرده است، اما تحلیل فوری طرفداران پرسپولیس نگرانی از فضایی است که در تیم پرسپولیس وجود دارد.

در کامنت‌هایی که صفحه‌های هواداری و طرفداران تیم بعد از این ماجرا داشتند اینطور به نظر می‌رسد که آن‌ها احساس کردند بین برانکو و نزدیک‌ترین فردش در این تیم فوتبال فاصله‌ای بزرگ وجود دارد، حال آن که برانکو قبلا مترجمی مثل رضا چلنگر را داشته کخ نزدیک‌ترین فرد او در همه زمینه‌ها محسوب می‌شود.

بنابر اخبار رسیده این ویدئو به سرعت و بعد از جشن قهرمانی به دست پرسپولیسی‌ها و شخص برانکو نیز رسیده و اوقات سرمربی پرسپولیس را تلخ کرده است و اگرچه آسکو (اسم مستعاری که کروات‌های پرسپولیس به نیک سیرت می‌گوید) در جشن قهرمانی حضور دارد، اما بعید به نظر می‌رسد که رابطه این دو به حالت قبلی بازگردد و حالا باید انتظار داشت که یک بی اعتمادی شدید از سوی برانکو نسبت به مترجمش که در این سه سال همواره کنار او بوده، شکل بگیرد.
البته نیک سیرت در گفتگوی پس از بازی با ورزش سه این موضوع را تکذیب کرد و به کری خوانی با بازیکن حریف ربط داد، محسن مسلمان نیز در استوری گفته‌های نیک سیرت را تائید کرد، اما بار دیگر استفاده مکرر و افراطی از شبکه‌های اجتماعی باعث بروز یک حاشیه شد و جشن قهرمانی را به کام برانکو ایوانکوویچ تلخ کرد.

حال نقش باشگاه پرسپولیس در کنترل این حواشی بسیار مهم است؛ مدیران باشگاه برای حفظ و تداوم موفقیت‌های پرسپولیس و جلوگیری از به حاشیه رانده شدن این تیم، باید تصمیمات بزرگ و شجاعانه‌ای بگیرند تا تیمشان با پروفسور ایوانکوویچ همچنان در راه موفقیت گام بردارد.
منبع: ورزش 3
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید