رد شایعه پول دادن به مهمانان خارجی جشنواره جهانی فجر

دبیر سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با تاکید بر اینکه ریالی به مهمانان خارجی برای حضور در این جشنواره پول نداده‌اند از چگونگی برگزاری این جشنواره سخن گفت.

کد خبر : ۵۵۷۹۶
بازدید : ۶۵۴

دبیر سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با تاکید بر اینکه ریالی به مهمانان خارجی برای حضور در این جشنواره پول نداده‌اند از چگونگی برگزاری این جشنواره سخن گفت.

رضا میرکریمی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر گفت: متاسفانه وقتی یک کار خوب انجام می‌شود یا یک جایی کسی موفق می‌شود، جمع زیادی که هیچ کارنامه درخشانی ندارند و کلا شغلشان انتقاد کردن است و به دنبال زدن انگ به این و آن هستند، زیرا می‌خواهند خیال خودشان راحت شود، در خلوتشان آسوده باشند و پیش خودشان بگویند که اگر ما کاری نکردیم دیگران هم نمی‌توانند انجام دهند، شروع به حاشیه‌سازی می‌کنند.

وی افزود: ما به هیچ‌کدام از مهمانان پول ندادیم و بیشترین خدماتی که به آقای الیور استون دادیم این بود که دو بلیت هواپیمای او و همسرش را تقبل کردیم، درحالی‌که من می‌دانم آدم‌های همتراز او وقتی به جشنواره‌های منطقه‌ای می‌روند تنها برای حضورشان ۱۰۰ هزار دلار دستمزد می‌گیرند.

میرکریمی توضیح داد: من می‌دانم خیلی از افراد دوست ندارند به این موضوع اعتراف کنند که جمع‌کردن این حجم از مهمانان درجه یک خارجی در یک جشنواره چقدر دشوار است. برخی هم فکر می‌کنند این کار یک امر بسیار ساده است، اما به‌عنوان کسی که تجربه زیادی دارم و در جشنواره‌های مختلفی حضور داشته‌ام باید بگویم خیلی از جشنواره‌های معتبر با یک یا دو نفر از مهمانان ما برگزار و تمام شوی آن‌ها روی آن یک یا دو نفر متمرکز می‌شود و بقیه مهمانانشان از افراد درجه دو هستند درحالی‌که ما امسال بیش از ۱۴ نام برجسته در جشنواره داشتیم که هر کدام از آن‌ها برای برگزاری یک جشنواره کافی هستند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید