جام جهانی فوتبال وارد روسیه شد

جام جهانی فوتبال که ماه‌های اخیر در ده‌ها کشور دنیا به نمایش گذاشته شده است، امروز (سه شنبه) از ژاپن به روسیه منتقل شد.

کد خبر : ۵۵۹۶۶
بازدید : ۹۱۹

مراسم ورود این جام بصورت زنده در شبکه‌های تلویزیونی روسیه به نمایش درآمد و اعلام شد که این جام از توکیو به بندر ولادی وستوک در خاور دور روسیه منتقل شده است.

در گزارش راشا ۲۴ روسیه گفته شد: جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ مرحله سوم و پایانی سفر جهانی خود را که شامل شهر‌های روسیه است، از امروز آغاز می‌کند. این جام تا روز سوم ماه مه (۱۳ م. اردیبهشت) در ولادی وستوک می‌ماند و در این مدت علاقه مندان می‌توانند آن را در میدان مرکزی این شهر مشاهده کنند.

مطابق برنامه اعلام شده، جام جهانی فوتبال در شهر‌های نووسیبیرسک، یکاترینبورگ، سامارا، قازان، نیژنی نووگراد، رُستف نا دُنو، سن پترزبورگ و مسکو به نمایش درخواهد آمد. به گزارش فیفا، جام جهانی فوتبال پیش از ورود به روسیه در ۵۰ کشور به نمایش درآمده است.

مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ به میزبانی روسیه در ۱۱ شهر و ۱۲ ورزشگاه، ۲۴ خرداد ماه ۹۷ آغاز می‌شود.
مسکو، سن پترزبورگ، کالینینگراد، نیژنی نووگراد، قازان، سامارا، سارانسک، ولگاگراد، رستف نا دُنو، سوچی و یکاترینبورگ شهر‌های میزبان جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ هستند.

تیم ملی فوتبال ایران یکی از ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها در گروه مرگ با اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه شده است.

ایران در اولین دیدار خود باید ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد ۹۷) ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه سنت پترزبورگ برابر مراکش، در دومین دیدار در ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد ۹۷) در ورزشگاه قازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی فوتبال و در سومین بازی گروهی خود در ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۵ ژوئن (۴ تیر ۹۷) در سارانسک با یاران کریستین رونالدو پرتغالی مدافع عنوان قهرمانی اروپا بازی می‌کند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید