درخواست عجیب ستاره‌ها از پرستار کودکانشان

درخواست عجیب ستاره‌ها از پرستار کودکانشان

اگر شما هم دوست دارید بدانید که پرستار کودک ستاره های هالیوود چه ویژگی هایی باید داشته باشد، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کد خبر : ۵۶۵۱۴
بازدید : ۵۶۲۹
مطمئنا شما هم با دیدن شغلی که حقوق بالایی دارد، جذب می شوید و دوست دارید که بیشتر در مورد شرح وظایف آن بخوانید. پرستار کودک ستاره های هالیوود، از آن شغل هایی است که حقوق بالایی دارد اما خب آیا این کار از هر کسی بر می آید؟

آنجلینا جولی به پرستار فرزندانش سالی 900000 دلار می دهد اما آیا این مقدار تنها برای تعویض لباس یا غذا دادن به فرزندانش است؟ خیر! پرستار کودکان ستاره های هالیوود شرایط ویژه ای دارند. مسئولیت آنها زیاد است، به عنوان مثال آنها حتی یک روز هم وقت آزاد ندارند، 100 ساعت در هفته کار می کنند و باید تمام غذاها را از محصولات ارگانیک و غیر فرآوری شده تهیه کنند.
آنها حتی مجبورند به برخی از خواسته های عجیب و غریب ستاره ها نیز تن دهند. اگر شما هم دوست دارید بدانید که پرستار کودک ستاره های هالیوود چه ویژگی هایی باید داشته باشد، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

1.کورتنی کارداشیان: باید او را «مادام» صدا بزنند

درخواست عجیب ستاره‌ها از پرستار کودکانشان


زندگی با یکی از ثروتمندترین خانواده های جهان مطمئنا تجربه جالب و لذت بخشی ست، به خصوص که حقوق خوبی هم داشته باشد. اما واقعیت همیشه آنچه ما در عکس ها، فیلم ها و شبکه های اجتماعی می بینیم نیست. کورتنی کارداشیان همیشه عکس های خانوادگی خود را در اینستاگرامش منتشر می کند اما واقعیت از آنچه شما می بینیم فرسنگ ها فاصله دارد. شاید از نظر شما او ستاره مهربان و آرامی باشد اما پشت درهای بسته جور دیگری است.

او اغلب کارهای پرستاران فرزندانش را زیر نظر می گیرد و همین فشار کار را برای پرستارانش دوچندان می کند. او حتی به آنها اجازه نمی دهد تا از مایکروویو استفاده کنند، زیرا خودش از آن می ترسد. کورتنی حتی گفته که اصلا نامش را به زبان نیاورند و به جای آن او را «مادام» صدا بزنند. در نهایت، پرستار فرزند بودن در خانواده کارداشیان ها، کار ساده ای نیست.

2. آنجلینا جولی: باید به دو زبان مسلط باشد
درخواست عجیب ستاره‌ها از پرستار کودکانشان
آنجلینا جولی شاید جزو زیباترین و خیرترین زنان هالیوودی باشد اما زمانی که صحبت از استخدام پرستار فرزندانش می شود، جور دیگری است. او پس از جدایی از برد پیت، مجبور است که با 6 فرزندش سر و کله بزند، که این به هیچ وجه کار ساده ای نیست. خانه او همیشه بهم ریخته و فرزندانش مدام در حال دعوا کردنند. از این رو پرستاری که استخدام می شود باید بتواند به این شرایط سخت سرو سامان دهد. اما این تمام ماجرا نیست. فردی که او استخدام می کند باید به 2 زبانی که فرزندانش به آن مسلط اند صحبت کند. آیا این مهارت از هر پرستاری بر می آید؟ مطمئنا پیدا کردن پرستار برای او دشوار است.

3. گوئینت پالترو: باید تنها به زبان لاتین صحبت کنند

درخواست عجیب ستاره‌ها از پرستار کودکانشان
گوئینت پالترو، بازیگر و مادر 2 فرزند، مانند دیگر ستاره ها برای فرزندانش پرستار دارد. او قوانینی که برای خانواده خودش دارد را برای پرستاران فرزندانش هم اجرا می کند. به عنوان مثال آنها باید از رژیم غذایی کم کربوهیدرات مصرف کنند، اما این تنها خواسته گوئینت نیست. او تنها افرادی را که به زبان لاتین یا یونانی باستان مسلط اند، استخدام می کند. در واقع پرستاران او تنها حق دارند که به این زبان ها با فرزندانش صحبت کنند. علاوه بر آن، آنها باید توانایی نواختن 2 ساز موسیقی و تدریس قایق رانی و تنیس را نیز داشته باشند. همه این خصوصیات تنها برای پرستار بچه؟!

4. کیم کارداشیان: نباید از زیورآلات استفاده کنند
درخواست عجیب ستاره‌ها از پرستار کودکانشان

کیم کارداشیان و کانیه وست اخیرا سومین فرزند خود با نام شیکاگو را به جمع خانواده 4 نفری خود افزودند. درست شبیه دیگر ستاره ها، آنها نیز سرشان بی نهایت شلوغ است و قادر نیستند که زمان کافی برای فرزندانشان بگذارند، از این رو پرستارانی را استخدام می کنند تا کمک حالشان باشند. کیم کارداشیان برای استخدام پرستار کودک قوانین خاصی دارد. به عنوان مثال پرستار باید همیشه چند قدم عقب تر از آنها راه برود، در طول هفته 24 ساعته در اختیار آنها باشد و هر لحظه تلفن اش را جواب دهد. اما عجیب تر از همه، نباید از زیورآلات استفاده کند.

کانیه تنها 2000 دلار به پرستار نورث می دهد تا گریه او را در شب آرام کند اما این مبلغ هم به این راحتی ها به دست نمی آید. پرستار کودک باید آزمایش های اولیه را با موفقیت پشت سر بگذارد. او علاوه بر فرزندان، باید از حیوانات خانگی آنها نیز مراقبت کند. آیا این وظایف در مقابل پولی که می گیرند، کار ساده ای است؟

5. بریتنی اسپیرز: استفاده از زیور آلات، ممنوع!

درخواست عجیب ستاره‌ها از پرستار کودکانشان

حتما شما هم شنیده اید که بریتنی اسپیرز از وظایف مادری خود، چیز زیادی نمی داند. او حتی یک بار به دلیل این که فرزندش را هنگام رانندگی روی پایش نشاند، تیتر مجلات شد. بنابراین برای او واجب است که پرستار کودک استخدام کند. طبق گزارشات، او نهایتا 10 دقیقه با فرزندانش بازی می کند و پس از آن به پرستارش می گوید که بس است، می توانید آنها را ببرید. او حتی پرستارانش را مجبور می کند تا ساعت ها لباس عوض کردن های او را ببینید و در مورد تیپ اش نظر دهند. بی شک پرستار بچه بریتنی بودن صبر زیادی می خواهد.

6. بیانسه: باید صدای خوبی داشته باشد.

درخواست عجیب ستاره‌ها از پرستار کودکانشان
مطمئنا همه ما انتظار داریم که پرستار بچه مهربان، مسئولیت پذیر و حواس جمع باشد اما برخی از ستاره ها شرایط ویژه ای دارند که از هر کسی بر نمی آید. به عنوان مثال بیانسه تنها پرستار بچه ای را که صدای خوبی داشته باشد، استخدام می کند. به گفته خودش، زمانی که بلو آیوی گریه می کند، تنها با صدای او آرام می شود، از این رو پرستارش نیز باید صدای خوبی داشته باشد تا در این مواقع بتواند برای او آواز بخواند.

7. جسیکا سیمپسون: نباید جذاب باشد

درخواست عجیب ستاره‌ها از پرستار کودکانشان

جسیکا سیمپسون صاحب 2 فرزند و تاکنون 2 بار جدا شده است. یکی از جدایی های او به دلیل خیانت همسرش با پرستار بچه بود، از این رو او پرستارانی را استخدام می کند که هیچ زیبایی ظاهری نداشته باشند. به همین دلیل، پرستارانی که برای استخدام نزد او می روند، هر چه زشت تر و بدتیپ تر باشند، احتمال قبولی شان بیشتر است.

8. مدونا: تماشای تلویزیون ممنوع!

درخواست عجیب ستاره‌ها از پرستار کودکانشان

به نظر نمی رسد که مدونا نسبت به پرستاران فرزندانش مهربان باشد. او که صاحب 6 فرزند است، قوانین خاصی را برای استخدام پرستار فرزندانش دارد. به عنوان مثال آنها باید 24 ساعته در اختیار او باشند، نباید به غذاهای مک دونالد لب بزنند، تماشای تلویزیون و خواندن مجله نیز برای آنها ممنوع است. مطمئن هیچ پرستاری در خانه او دوام زیادی نخواهد آورد.

9. جولیا رابرتس: کلاه گیس بگذارند

جولیا رابرتس، ستاره دنیای سینما، حال 50 سال سن دارد و صاحب 3 فرزند است. او به دلیل حرفه اش مجبور است که مدام در سفر باشد، به همین دلیل از پرستارانش خواسته تا در زمان هایی که او خانه نیست، قبل از رفتن به رختخواب، کلاه گیسی به رنگ موهای جولیا بر سر بگذارند. دلیلش؟ مطمینا او می خواهد که فرزندانش نبود او را احساس نکنند. واقعا این کار جولیا جواب می دهد؟!
درخواست عجیب ستاره‌ها از پرستار کودکانشان
منبع: برترینها
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید