تصویر/ پست اینستاگرامی ایوانکا ترامپ برای قدس

تصویر/ پست اینستاگرامی ایوانکا ترامپ برای قدس

دختر رئیس جمهور آمریکا، تازه‌ترین پست اینستاگرام خود را به قدس اختصاص داد.

کد خبر : ۵۶۶۸۳
بازدید : ۱۸۹۵

در آستانه افتتاح سفارت آمریکا در بیت المقدس، ایوانکا ترامپ با انتشار عکسی از خود در اینستاگرام که در مقابل دیوار ندبه ایستاده، نوشت، با خوشحالی بسیار دوباره به قدس سفر می‌کنم، مفتخرم در جمع اعضای هیئتی به نمایندگی از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و دولت او و مردم کشورم در این مراسم بزرگ به مناسبت "سالگرد تاسیس اسرائیل" (اشغال فلسطین) و افتتاح سفارت جدیدمان در قدس حضور می‌یابم.

ایوانکا ترامپ در ادامه نوشت، منتظر برگزاری هفتادمین سالگرد "استقلال اسرائیل" هستم و به آینده درخشانی که در انتظار ماست، امیدوارم. برای تحقق آینده‌ای بدون مرز برای ائتلاف آمریکا و اسرائیل و روابط مستحکم میان دو طرف دعا می‌کنیم، برای برقراری صلح دعا می‌کنیم.

لیست افرادی که قرار است در مراسم افتتاح سفارت خانه آمریکا در بیت المقدس شرکت کنند، از سوی وزارت خارجه ایالات متحده به این شرح منتشر شده است:

در رأس این هیئت، دیوید فریدمن، سفیر آمریکا در اراضی اشغالی، هیئتی از واشنگتن به ریاست جارد کوشنر، مشاور ارشد و داماد ترامپ، ایوانکا ترامپ، همسر او و دختر ترامپ، جان سالیوان، معاون وزیر خارجه آمریکا و استیو منوچین، وزیر خزانه‌داری این کشور سناتور جمهوریخواه تد کروز حضور دارند.

تصاویر/ پست اینستاگرامی ایوانکا ترامپ برای قدس

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید