قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران

قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران

مشاوران املاک مناطق مصرفی شهر تهران عنوان می‌کنند که به دلیل افزایش قیمت نامتعارف فایل‌های فروش از سوی سازندگان، خریداران مصرفی نسبت به اواخر سال گذشته از بازار عقب‌نشینی کرده‌اند.

کد خبر : ۵۸۲۶۳
بازدید : ۷۹۶
به دنبال آغاز تحرکات جدید بازار مسکن در اواخر سال گذشته، سمت عرضه بازار با آشکار شدن نشانه‌های دوره رونق جدید به تدریج قیمت‌های پیشنهادی خود را افزایش دادند.
در این میان رشد معاملات در مناطق مختلف شهر به ویژه مناطق مصرفی (منطقه چهار و پنج) موجب شد تا سمت عرضه به طمع کسب سود حداکثری، قیمت‌های پیشنهادی خود را در یک روند نامتعارف به‌طور ناگهانی افزایش دهند. اما ادامه این روند در ماه‌های نخستین سال جاری سبب شد تا تعداد زیادی را متقاضیان مصرفی به دلیل ناهمخوانی قیمت‌های پیشنهادی و توان خرید آنها، از بازار عقب‌نشینی کنند، به ویژه آنکه بخشی از فروشندگان برخلاف قیمت‌های پیشنهادی اعلام شده، هنگام معامله بازهم قیمت بالاتری را به طرف مقابل ارائه می‌کنند.
به گفته مشاوران املاک در صورتی که روند قیمت‌گذاری مالکان همچنان در ماه‌های پیش رو ادامه داشته باشد باید منتظر بود که بازار مسکن در همین سال جاری مجددا به یک دوره رکود بازگردد.
این در حالی است که کارشناسان و مشاوران املاک توصیه می‌کنند اعلام قیمت‌های پیشنهادی متعارف می‌تواند به نفع هر دو طرف معامله باشد. در جدول نبض بازار امروز قیمت‌های پیشنهادی آپارتمان‌های مسکونی درمناطق مختلف شهر ارائه شده که بخشی از آن‌ها از سطح میانگین قیمت‌ها در منطقه بالاتر است.
قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید