خانم معلم متهم را در روزنامه شناسایی کرد

خانم معلم متهم را در روزنامه شناسایی کرد

خانم معلم وقتی خبر دستگیری پسر شروری که زنان و دختران جوان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد در روزنامه خواند برای شکایت از وی به دادسرا رفت.

کد خبر : ۵۸۳۶۰
بازدید : ۸۶۹
خانم معلم متهم را در روزنامه شناسایی کرد
خانم معلم وقتی خبر دستگیری پسر شروری که زنان و دختران جوان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد در روزنامه خواند برای شکایت از وی به دادسرا رفت. چندی پیش خبری در صفحه حوادث روزنامه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه پسر جوانی پس از شکست عشقی شروع به انتقام‌جویی از زنان و دختران جوان می‌کرد.
این پسر معتاد، خودرو سرقت می‌کرد و با خودرو‌های سرقتی زنان و دختران جوان را به‌عنوان مسافر سوار کرده و آن‌ها را قربانی نقشه شیطانی خود می‌کرد.
گزارش آزار و اذیت‌های پسر جوان به پلیس اعلام شد و مأموران هنگامی که او سوار بر خودروی سرقتی بود شناسایی‌اش کردند. بدین ترتیب تعقیب و گریز آغاز شد و درنهایت مأموران با شلیک گلوله موفق به دستگیری او شدند. متهم پس از دستگیری به جرایمش اعتراف کرد و مدعی شد که سال‌ها قبل با دختر جوانی آشنا شده و همان دختر وی را به مواد مخدر آلوده و معتاد کرده بود بعد از مدتی نیز دختر جوان به او خیانت و ترکش کرده است.
وی نیز تصمیم به انتقام‌جویی از دختران و زنان جوان گرفته است. با گذشت کمتر از یک ماه از دستگیری متهم صبح دیروز زن جوانی به دادسرای جنایی تهران رفت و گفت: من این راننده شیطان صفت را می‌شناسم. مدتی قبل از مدرسه برای انجام کار‌های اداری خارج شدم.
قبل از خروج از مدرسه تاکسی اینترنتی گرفتم و منتظر ماشین بودم که ناگهان راننده شیطان صفت سوار بر خودرویی مقابلم نگهداشت. از راننده پرسیدم شما تاکسی اینترنتی هستید و او هم تأیید کرد. سوار شدم، اما وی مرا ربود و قربانی نقشه سیاه او شدم. با شکایت این خانم معلم تحقیقات به دستور بازپرس رضوانی در این پرونده آغاز شد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید