ویدئو/ «خودسرها» در سیاست ایران چه می‌کنند؟

در همه این سال‌ها چهره‌های اصولگرا تمایلی به واکنش نشان‌دادن به چنین برخورد‌هایی نداشته‌اند؛ آن هم درحالی‌که شعار‌دهندگان به‌لحاظ فکری و سیاسی یا اصولگرا هستند یا به این جناح سیاسی بسیار نزدیک‌اند.

کد خبر : ۵۸۶۱۶
بازدید : ۲۹۲۶

همین جماعت یا افرادی شبیه به آن‌ها سال گذشته وقتی از کنار روحانی در راهپیمایی روز قدس رد می‌شدند، شعار مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آخوند آمریکایی دادند.

به گزارش شرق، فیلم‌های منتشرشده از راهپیمایی روز قدس امسال حاکی از این است که عده‌ای با دیدن صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی شروع به سردادن شعار‌های تندی از جمله «وطن‌فروش» و «مرگ بر منافق» کرده‌اند. در این میان یکی از این افراد خطاب به صالحی گفت: «والله بالله دروغگویی» که این سخن با واکنش صالحی مواجه شد. رئیس سازمان انرژی اتمی در واکنشی صریح به فردی که او را «دروغگو» خطاب کرده بود، گفت: «ادب داشته باش». همین جماعت یا افرادی شبیه به آن‌ها سال گذشته وقتی از کنار روحانی در راهپیمایی روز قدس رد می‌شدند، شعار مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آخوند آمریکایی دادند. نه یک‌بار نه دوبار. بلکه دقایقی پشت‌سر و کنار روحانی راهپیمایی کردند و شعار دادند، گویا فراموش کرده بودند که برای حمایت از قدس و در اعتراض به اسرائیل به خیابان‌ها آمده بودند.

این ویدئو را خبرگزاری ایرنا منتشر کرده است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید