ویدئو/ خلاصه بازی روسیه ۳ - مصر ۱

دو تیم روسیه و مصر آغازگر دور دوم مرحله گروهی جام جهانی روسیه بودند.

کد خبر : ۵۹۰۲۸
بازدید : ۲۸۸۵

روس‌ها موفق شدند با شکست مصر و دومین برد پُر گل پیاپی صعودشان از مرحله گروهی جام جهانی را قطعی کنند.
دو تیم روسیه و مصر آغازگر دور دوم مرحله گروهی جام جهانی روسیه بودند.

در آغاز دور دوم رقابت‌های جام جهانی روسیه دو تیم روسیه و مصر برابر هم به میدان رفتند که گزارش این دیدار را در زیر می‌خوانیم.

بازی دو تیم آرام و متعادل دنبال شد و روسیه تلاش می‌کند بازنده نباشد و بتواند گام بلندی برای صعود بردارد. در دقیقه ۵ میزبان جام جهانی صاحب یک ضربه کرنر شد، ولی نتوانست از این فرصت استفاده کند.

ارسال الکساندر سامدوف نزدیک بود روی دروازه مصر خطرساز شود، ولی الشناوی به راحتی این توپ را جمع کرد.

در دقیقه ۱۴، مصر صاحب کرنر شد که روی ارسال از این ضربه، مروان محسن توانست در میان مدافعان روسیه، ضربه سرش را روانه دروازه روسیه کرد که در میانه راه با برخورد به بازیکنان روسیه این توپ مجددا به کرنر رفت.

حملات مصر ادامه داشت تا اینکه محمود ترزگه هم شانس خودش را امتحان کند. او از گوشه محوطه جریمه روسیه، ضربه کات‌داری را به سمت دروازه آکنفیف روانه کرد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه روسیه به بیرون رفت.

روسیه پس از اینکه از فشار حملات مصر خارج شد، توسط دنیس چریشف در دقیقه ۱۹ شانس خود را امتحان کرد. ضربه این بازیکن از پشت محوطه جریمه مصر با اختلاف کمی از بالای دروازه فراعنه به بیرون رفت.

در این دقایق بازی آرام شد و تنها ارسال‌های خطرناک بازیکنان روسیه روی دروازه مصر دروازه بان این تیم را به تلاش وا داشت.

در دقیقه ۳۹ محمد صلاح پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد، ولی مدافعان روسیه اجازه پیشروی را به او ندادند. دو دقیقه بعد شوت زیبای این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت و نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه ۴۶ الفتحی مدافع مصر به اشتباه دروازه خودی را گشود و دخالت بی جای او باعث شد تا روسیه پیش بیفتد.

در دقیقه ۵۹ دنیس چریشف توانست گلزنی کند و ۳ گله شود و قدرتنمایی کرده باشد.

در دقیقه ۶۳ آرتم دزیوبا توانست گل سوم تیمش را نیز به زیبایی هر چه تمام‌تر وارد دروازه مصر کند.

در دقیقه ۷۴ محمد صلاح توانست از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند و دروازه روسیه میزبان را باز کند و این دیدار با برتری ۳ بر یک روسیه به پایان رسید.

در صورتی که اروگوئه در دومین دیدارش در جام جهانی برابر عربستان امتیاز کسب کند، مصر نخستین حذف شده جام بیست و یکم خواهد بود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید