دو اسموتی برای کاهش کلسترول

دو اسموتی برای کاهش کلسترول

یکی از خوراکی‌هایی که می‌تواند در این راه به شما کمک کند و شما کمتر سراغ آن‌ها می‌روید اسموتی‌هایی هستند که ۱۰۰ درصد خالص هستند و از آب میوه تشکیل شده‌اند.

کد خبر : ۵۹۰۴۸
بازدید : ۱۵۵۶
آیا اسموتی میوه‌ها می‌توانند به سلامت قلب شما کمک کنند؟ احتمالا می‌دانید که اگر دچار کلسترول بالا هستید با خوردن غذای سالم می‌توانید سلامت قلب و عروق خود را تضمین کنید و آن را در حال خوبی نگه دارید. برای این کار لازم است میزان مصرفی نمک خود را کاهش دهید و به جای آن از غذا‌هایی که دارای فیبر هستند استفاده کنید و هفته‌ای چند بار ماهی بخورید. اما می‌خواهیم بدانیم آیا اسموتی برای کاهش کلسترول مفید است؟

یکی از خوراکی‌هایی که می‌تواند در این راه به شما کمک کند و شما کمتر سراغ آن‌ها می‌روید اسموتی‌هایی هستند که ۱۰۰ درصد خالص هستند و از آب میوه تشکیل شده‌اند. وقتی که شما مواد تشکیل دهنده آن‌ها را بدانید با خیال راحت‌تر و با آرامش بیشتر آن را انتخاب می‌کنید. اسموتی‌ها می‌توانند فیبر، اسید چرب امگا ۳ و آنتی‌اکسیدان مورد نیاز بدن را تامین کنند و کلسترول شما را کاهش دهند. برای اینکه به شما کمک کنیم تا مفیدترین نوشیدنی و اسموتی را برای سلامت قلب خود تهیه کنید و میزان کلسترول خونتان را کاهش دهید از طریق مشورت با چند دکتر چند مورد طرز تهیه این اسموتی‌ها را پیدا کرده‌ایم که آن‌ها را در اختیار شما خواهیم گذاشت و از طریق آن‌ها می‌توانید قلبتان را به سمت سلامتی سوق دهید.

۱. اسموتی بلوبری و آووکادو
بلوبری سرشار از آنتی اکسیدان است و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و به مبارزه با بیماری‌ها می‌پردازد. از طرف دیگر آووکادو نیز که در این ترکیب وجود دارد دارای اسید‌های چربی است که کمک می‌کنند ریسک ابتلا به بیماری قلبی کاهش پیدا کند، به همین دلیل از این اسموتی برای کاهش کلسترول استفاده می‌کنند. همچنین ویتامین B۶ و اسید فولیک موجود در آووکادو قلب را تحت پوشش خود قرار می‌دهند.

دو اسموتی برای کاهش کلسترول
مواد لازم برای تهیه اسموتی بلوبری و آووکادو
۱ پیمانه بلوبری یخ زده
یک چهارم آووکادو
۱ پیمانه آب نارگیل
نصف لیمو
۱ قاشق غذاخوری پودر پروتئین وانیلی
عسل
۴ عدد یخ
برای تهیه این اسموتی همه مواد را با هم درون کاسه مخلوط کن بریزید و آن‌ها را خوب با هم مخلوط کنید تا یک ترکیب یک دست و کرم مانند به دست آید.

۲. اسموتی دانه چیا بهترین اسموتی برای کاهش کلسترول
این اسموتی یکی از اسموتی‌هایی است که سرشار از فواید سلامتی است. این دانه دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است و بهترین گزینه برای کاهش کلسترول (اچ‌دی‌ال) خون شما است. همچنین دانه سیا دارای اسید‌های چرب امگا ۳ است که به سلامت قلب وعروق کمک می‌کند.

مواد لازم برای تهیه این اسموتی
۳ و نیم پیمانه از انواع توت‌ها
۲ پیمانه شیر بادام شیرین نشده
۱ تا ۲ پیمانه دانه چیا
شیرین کننده (بهتر است برای اینکار از شیرین کننده‌های مایع مانند شیره خرما، عسل یا سیروپ استفاده کنید)
دو اسموتی برای کاهش کلسترول
برای تهیه این اسموتی توت‌ها و شیر بادام را درون کاسه مخلوط کن بریزید. ابتدا سرعت مخلوط کن را روی کم‌ترین حالت ممکن بگذارید و سپس آن را به مرور افزایش دهید و روی بیشترین مقدار بگذارید. هنگامی که یک مخلوط صاف و یک دست به وجود آمد دانه چیا و شیرین کننده‌تان را به آن اضافه کنید. شیرینی این اسموتی کاملا دست خودتان است و به همان میزانی که می‌خواهید می‌توانید آن را شیرین کنید. این اسموتی یکی از بهترین اسموتی‌ها است. سعی کنید که آن را تازه سرو کنید.
منبع:کتاب کاله
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید