تصاویر/ ناکامی مسی و رونالدو در جام جهانی

تصاویر/ ناکامی مسی و رونالدو در جام جهانی

درخشش کاوانی منجر به پیروزی اروگوئه برابر پرتغال شد تا رونالدو نیز همانند مسی در یک روز با جام جهانی خداحافظی کند.

کد خبر : ۵۹۶۷۴
بازدید : ۱۵۰۲
درخشش کاوانی منجر به پیروزی اروگوئه برابر پرتغال شد تا رونالدو نیز همانند مسی در یک روز با جام جهانی خداحافظی کند. تیم ملی اروگوئه که با قاطعیت و کسب سه برد متوالی، زدن ۵ گل زده و بدون گل خورده به‌عنوان صدرنشین گروه A. جام جهانی روسیه راهی مرحله یک هشتم نهایی شده بود، امشب دیدار دشواری مقابل تیم ملی پرتغال که به سختی و با کسب تساوی و داشتن ۵ امتیاز از مرحله گروهی صعود کرد، داشت، ولی موفق شد روند برد‌های خود را با درخشش ادینسون کاوانی که دو گل با ضربه سر و شوت فنی زد، ادامه دهد و به جمع هشت تیم نهایی این رقابت‌ها صعود کند.
بخوانید: جام جهانی روسیه؛ جام ایده‌آل ایرانی‌ها یاران کریستیانو رونالدو تلاش زیادی به ویژه در دقایق پایانی برای زدن گل تساوی داشتند، ولی نتوانستند به گلی که په په با ضربه سر زده بود، اضافه کنند و در نهایت با شکست ۲ بر یک برابر اروگوئه از جام جهانی کنار رفتند تا نتوانند قهرمانی یورو ۲۰۱۶ را در این رقابت‌ها تکرار کنند.

تیم ملی اروگوئه امشب موفق شد با درخشش ادینسون کاوانی و لوئیس سوارز در خط حمله و البته نمایش خوب خط دفاعی و دروازه‌بان خود پرتغال را از جام جهانی حذف کند تا حریف تیم فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی شود.
عکس: میزان
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید