آستون مارتین سیگنت 430 اسبی، فلفل سیاه هندی!

آستون مارتین سیگنت 430 اسبی، فلفل سیاه هندی!

آستون مارتین اعلام کرده به لطف تقسیم وزن 50-50 بین دو محور جلو و عقب، پایداری سیگنت در حد محصولات دیگر این شرکت بوده و کیفیت سواری بسیار ارتقا یافته است.

کد خبر : ۶۰۲۸۲
بازدید : ۱۶۲۲
فرادید | در اقدامی عجیب، شرکت خودروسازی استون مارتین دست به تولید یک مینی هاچ‌بک دو در با ظاهری مهیب و موتور 8سیلندر زد. مدل سیگنت V8 که اشتراکات فنی بسیاری با تویوتا آی.کیو دارد، در کمتر از 4.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسیده و نیروئی عظیم معادل 430 اسب بخار را در اختیار راننده خود قرار می‌دهد تا بتواند به مرز سرعت 285 کیلومتر در ساعت دست یابد.
آستون مارتین سیگنت V8 که اشتراکات فنی بسیاری با تویوتا آی.کیو دارد، در کمتر از 4.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسیده و نیروئی عظیم معادل 430 اسب بخار را در اختیار راننده خود قرار میدهد تا بتواند به مرز سرعت 285 کیلومتر در ساعت دست یابد.
به گزارش فرادید، این خودرو 1375 کیلوگرمی که در نمونه عادی خود تنها 97 اسب بخار قدرت دارد، قرار است تا هفته آینده در فستیوال مشهور خودرویی گودوود به نمایش درآید. از جمله دیگر تغییراتی که استون مارتین روی مینی خودروی کوچک خود اعمال کرده می توان به نصب سیستم دیفرانسیل عقب روی خودرو، حذف صندلی های عقب و جلو و نصب دو صندلی ریکارو ورزشی، افزودن به ارتفاع خودرو، نصب دو اگزوز در بخش عقب، استفاده از رینگ و لاستیک بزرگتر اسپورت و 19اینچی به همراه نصب بچه گلگیرها اشاره کرد.
آستون مارتین اعلام کرده به لطف تقسیم وزن 50-50 بین دو محور جلو و عقب، پایداری سیگنت در حد محصولات دیگر این شرکت بوده و کیفیت سواری بسیار ارتقا یافته است. آلبوم تصاویر آستون مارتین سیگنت 430 اسبی را ببینید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید