پیش فروش BYD اس7 شروع شد

پیش فروش BYD اس7 شروع شد

بی‌وای‌دی اس7 از همان پلت‌فرم و طرح کلی بدنه بی‌وای‌دی اس6 استفاده می‌کند اما فیس لیفت شده و به طراحی و امکانات تازه‌ای مجهز شده است.

کد خبر : ۶۰۲۸۸
بازدید : ۱۱۱۷
بی‌وای‌دی جزئیات فروش شاسی‌بلند اس7 را اعلام کرد. کارمانیا نماینده رسمی مونتاژ محصولات بی‌وای‌دی در ایران شرایط فروش خودروی شاسی بلند بی‌وای‌دی اس7ویژه تیر ماه را اعلام کرد. بر اساس اعلام شرکت این شرکت، متقاضیان محصول اس7 می‌توانند با واریز مبلغ 70 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت، ضمن ثبت نام در این طرح و مشارکت در پروسه تولید، تا پایان سال خودرو جدید اس7 را دریافت کنند.
متقاضیان بی‌وای‌دی اس7 می‌توانند با واریز مبلغ70 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت ضمن ثبت نام در این طرح و مشارکت در پروسه تولید، تا پایان سال خودرو جدید خود را دریافت کنند.
کارمانیا اعلام کرده موعد تحویل خودروها به متقاضیان این طرح در دی‌ماه 97 خواهد بود. مونتاژکننده بی‌وای‌دی اس7 در ایران رقم خاصی درخصوص میزان سود مشارکت این طرح یا سود انصراف اعلام نکرده و آن را موکول به اطلاعیه بعدی نموده است. بهای کارخانه بی‌وای‌دی اس7 فعلا معادل 160 میلیون تومان بوده ولی در طرح پیش فروش بحثی درخصوص نحوه محاسبه قیمت خودرو به صورت قطعی یا به روز عنوان نشده است. بی‌وای‌دی اس7 از همان پلت‌فرم و طرح کلی بدنه بی‌وای‌دی اس6 استفاده می‌کند اما فیس لیفت شده وبه طراحی و امکانات تازه‌ای مجهز شده است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید