(فیلم) تولد یک گوسفند بسیار عجیب!

(فیلم) تولد یک گوسفند بسیار عجیب!

اخیرا بره‌ای به دنیا آمده که صورتی شبیه صورت یک «پیرمرد عصبانی» دارد. قرار بوده آن را بکشند، اما به دلیل پیشنهاد یک سیرک هنوز زنده است. کشاورز زمانی که به سراغ بره‌های تازه متولدشده خود می‌رود با بزرگترین شوک زندگی خود مواجه می‌شود. او بره‌ای را در مقابل چشمان خود می‌بیند که شبیه انسان است.

کد خبر : ۶۰۴
بازدید : ۸۴۵۶
فرادید | اخیرا بره‌ای به دنیا آمده که صورتی شبیه صورت یک «پیرمرد عصبانی» دارد. قرار بوده آن را بکشند، اما به دلیل پیشنهاد یک سیرک هنوز زنده است!

به گزارش فرادید به نقل از دیلی تلگراف، کشاورز زمانی که به سراغ بره‌های تازه متولدشده خود می‌رود با بزرگترین شوک زندگی خود مواجه می‌شود. او بره‌ای را در مقابل چشمان خود می‌بیند که شبیه انسان است.

بلاسیوس لاورِنتیف اهل روستای «چیرکا» در جنوب غربی روسیه است. او تمام هفته را منتظر زایمان میش خود بوده که ناگهان متوجه اتفاقی عجیب می‌شود.

بلاسیوس 45 ساله می‌گوید: «زمستان خیلی سختی را گذراندیم. وقتی فهمیدم که آن میش حامله شده است خیلی خوشحال شدم، زیرا می‌دانستم که می‌توانم بره‌ها را بفروشم تا کمی پول دستم بیاید. اما وقتی بره به دنیا آمد رفتم تا آن را ببینم. اما درست در همین لحظه بزرگترین شوک زندگی‌ام به من وارد شد. صورت یک پیرمرد پرمو را دیدم که به من خیره شده است! پدر و مادر این بره هر دو کاملا سالم و عادی هستند و من نمی‌دانم چرا این بره این شکلی به دنیا آمده است.»

(فیلم) تولد یک گوسفند شبیه انسان!
این بره انسان‌نما حالا بر سر زبان مردم روستا افتاده است

دِمنتی گالکین همسایه بلاسیوس می‌گوید: «من چیزهای عجیبی در زندگی دیده‌ام، اما هرگز چیزی مانند این را ندیده بودم. آن بره شبیه یک پیرمرد عصبانی با یک بینی بزرگ است.»

دانا میشینا از اهالی روستا می‌گوید: «آن بره هم شیرین است و هم ترسناک! من واقع نمی‌دانم چه بگویم. اما آن بره نوه‌های من را می‌ترساند. اما شاید جالب باشد که ببینیم وقتی بزرگ شد چه شکلی می‌شود.»

گاوریلوف یک دامپزشک محلی است که می‌گوید: «از ظاهر قضیه پیدا است که این ناسانی به دلیل این بوده که کشاورز میزان ویتامین آ زیادی را به مادر این بره داده است»

شوک بلاسیوس لاورنتیف حالا به خوشحالی تبدیل شده است، زیرا 10 برابر قیمت اصلی بره توسط یک سیرک محلی به او پیشنهاد شده است. علاوه بر آن، چندین پیشنهاد دیگر نیز به او رسیده است. لاورنتیف می‌گوید: «با تمام اوصاف، آن بره زیبا است و من قطعا آن را به کسی نمی‌فروشم که بخواهد آن بره را سر میز شامش بگذارد. حتی خریداری که بخواهد آن را نمایش دهد نیز نمی‌تواند آن را از من بخرد. تا زمانی که یک خریدار خوب پیدا شود، آن را پیش خود نگه می‌داریم.»


۰
نظرات بینندگان
  • حمید رضا رهنما ارسالی در

    سلام بینندگان عزیز این گوسفند در روستاهی جنوبی کرمان بدنیا امده این یک داستان کاملا دروغ است بنده فیلم کامل انرا دارم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید