جزئیات خودکشی آنلاین در اینستاگرام

جزئیات خودکشی آنلاین در اینستاگرام

زن ٣١ ساله از آخرین ثانیه‌های زندگی‌اش فیلم گرفت. فیلمی که در لایو اینستاگرام منتشر کرد تا شوهرش شاهد مرگش باشد. وقتی واژه طلاق را از زبان همسرش شنید این تصمیم تلخ را گرفت. از ١٠ روز پیش به خاطر یک مشاجره خانه را ترک کرد، اما تصورش را هم نمی‌کرد پس از یک‌سال زندگی‌اش با شکست مواجه بشود.

کد خبر : ۶۱۶۰۰
بازدید : ۱۱۸۷
آنلاین خودکشی کرد. زن ٣١ ساله از آخرین ثانیه‌های زندگی‌اش فیلم گرفت. فیلمی که در لایو اینستاگرام منتشر کرد تا شوهرش شاهد مرگش باشد. وقتی واژه طلاق را از زبان همسرش شنید این تصمیم تلخ را گرفت. از ١٠ روز پیش به خاطر یک مشاجره خانه را ترک کرد، اما تصورش را هم نمی‌کرد پس از یک‌سال زندگی‌اش با شکست مواجه بشود.
جزئیات پرده خودکشی آنلاین در اینستاگرام

٢٠ مرداد ماه بود، ساعت ٤٥: ١٢. یک مرد ناشناس با اورژانس تماس گرفت، آشفته بود و ادعا می‌کرد همسرش قرص خورده و خودکشی کرده است. ادعا‌های این مرد کافی بود تا ماموران اورژانس خود را به خانه این مرد در دیباجی جنوبی برسانند. صحنه وحشتناکی بود. مرد ٣٣ ساله بر بالین همسرش نشسته بود و اشک می‌ریخت، به سرعت زن جوان را سوار آمبولانس کردند.
معاینات پزشک اورژانس آغاز شد. زن جوان بی‌هوش بود، اما بدنش کبود شده بود. هنوز به بیمارستان فرمانیه نرسیده بودند که قلب زن جوان از ضربان افتاد و دیگر نفس نکشید. با مرگ این زن ماموران کلانتری ١٢٣ نیاوران در جریان مرگ مشکوک زن جوانی قرار گرفتند. با حضور پلیس در خانه این زن مشخص شد او دقایقی قبل اقدام به خودکشی کرده است و نیرو‌های اورژانس هم مرگ او را تایید کرده‌اند.
همسر ٣٣ ساله این زن که ماجرا را تلفنی به اورژانس اطلاع داده بود، با گذشت ٣ روز هنوز شوکه است. لحظات مرگ همسرش را باور ندارد. او می‌گوید: یک‌سال از زندگی مشترکمان می‌گذشت، اما با هم اختلاف داشتیم. مدام با هم جر و بحث می‌کردیم، تا این‌که ١٠ روز پیش از مرگ شهلا با یکدیگر دوباره جر و بحث کردیم و به خانه یکی از بستگانش رفت.
در این مدت فکر می‌کردم باید از یکدیگر جدا شویم. زمزمه‌های این جدایی را کم‌کم شروع کردم تا این‌که روز حادثه به شهلا زنگ زدم و گفتم قصد دارم به دادگاه خانواده برویم و بهتر است به‌طور توافقی از یکدیگر جدا شویم. شهلا شوکه شد، گریه می‌کرد و می‌گفت که باید با هم زندگی کنیم و خودکشی می‌کنم، تا این‌که زنگ زد و گفت: لایو اینستاگرام را ببین.
اینستاگرام را باز کردم و در لایو شهلا را دیدم که بطری آبی هم در دستش بود و مدام آب می‌خورد. فکر کردم شوخی می‌کند. من خیلی ترسیدم، دست‌پاچه شدم، از طریق اینستا به او پیام دادم که این کار را نکند. چندبار از او خواهش کردم که از این کار منصرف شود، حتی به او گفتم الان خودم را به خانه می‌رسانم تا با هم صحبت کنیم، اما او هیچ توجهی به درخواست‌های من نداشت.
همانجا بود که با وکیلم تماس گرفتم و گفتم شهلا قصد خودکشی دارد، با او مشورت کردم و دوباره با شهلا تماس گرفتم، اما گوشی‌اش خاموش بود. به سرعت خود را به دیباجی جنوبی رساندم. کلید خانه را داشتم، وارد شدم دیدم شهلا روی زمین افتاده است. صورت و دهنش کبود بود، اما نفس می‌کشید، به اورژانس زنگ زدم. اصلا فکر نمی‌کردم بمیرد. به دنبال اورژانس رفتم، اما نرسیده به بیمارستان فهمیدم که شهلا فوت شد.»
با وجودی که ٣ روز از مرگ این زن می‌گذرد، اما هنوز جسدش در پزشکی‌قانونی قرار دارد و بررسی برای علت مرگ این زن ادامه دارد. هنوز مشخص نیست او چه ماده‌ای برای مرگش استفاده کرده است. همچنین پرونده این خودکشی در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران نزد بازپرس منافی آذر رسیدگی می‌شود که دستور رسیدگی و تحقیقات بیشتر درخصوص این حادثه را صادر کرده است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید