برای موفقیت در مصاحبه شغلی چطور رفتار کنیم؟

حجم ویدیو: ۱۶.۲۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۴۲ دانلود ویدیو

تأثیر اولین برخورد همیشه مهم است. یک معرفی خوب، یخِ فضا را می شکند و شانس شما برای قدم گذاشتن به مراحل بعدی را بالا می برد. ببینیم استاد دانشگاه آکسفورد در این ویدیو چه توصیه هایی دارد.

کد خبر : ۶۲۳۶۸
بازدید : ۲۴۱۶
فرادید | حتما شما هم مصاحبه کاری را تجربه کرده‌اید و یا در شرف ورود به بازار کار هستید و به‌زودی آن را تجربه خواهید کرد. مصاحبه کاری موفق، بی‌شباهت به جلسات خواستگاری و دیدار‌های اولیه نیست. اگر استرس و بلاتکلیفی‌اش بیشتر نباشد، کمتر هم نخواهد بود.
در واقع موقعیتی را تجربه می‌کنید که باید خودتان را اثبات کنید، به‌نحوی که از نگاه مصاحبه‌کنندگان، پسندیده به‌نظر بیایید. مصاحبه کاری موفق، حس و حال خیلی خوبی به فرد می‌دهد. احساس پیروزی و مورد قبول واقع شدن بسیار شیرین است.
مصاحبه کاری موفق، به شکل ضمنی این نوید را به شما می‌دهد که توانا هستید و مورد پذیرش عده‌ای قرار گرفته‌اید. خب چه چیزی از این بهتر؟ برای مصاحبه کاری موفق، لزومی ندارد حتما رزومه‌ای بلند بالا از موفقیت‌های ریز و درشت داشته باشید.
رعایت نکاتی در بیان کلمات، نحوه‌ی معرفی و … می‌تواند به شما کمک کند تا تأثیرگذار باشید.
این ویدیو را که مشاوره های مهمی از زبان استاد دانشگاه آکسفورد بازگو می کند از دست ندهید تا فوت‌وفن‌های مصاحبه کاری موفق را با هم مرور کرده باشیم:
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید