تصاویر/ دستگیری سارقان پایتخت

تصاویر/ دستگیری سارقان پایتخت

در طرح مذکور، ۵۰۱ سارق و مالخر اموال مسروقه شناسایی و در مخفیگاه هایشان دستگیر شدند، افزود: در این عملیات ۱۹ هزار و ۶۳۶ قطعه اموال مسروقه از متهمان کشف و در این راستا ۳۰ باند سرقت از جمله، سرقت از منزل، کیف قاپی، زورگیری، خودرو و لوازم داخلی خودرو متلاشی شده اند.

کد خبر : ۶۲۳۷۸
بازدید : ۱۱۵۸
سردار "حسین رحیمی"، در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات پانزدهمین مرحله از طرح رعد پرداخت و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده از سوی همکاران در پلیس پیشگیری پایتخت، این مرحله از طرح رعد طی ۲۴ ساعت گذشته اجرا و در نتیجه ۳۳۳ حکم قضائی عملیاتی شد.

با اشاره به این که در طرح مذکور، ۵۰۱ سارق و مالخر اموال مسروقه شناسایی و در مخفیگاه هایشان دستگیر شدند، افزود: در این عملیات ۱۹ هزار و ۶۳۶ قطعه اموال مسروقه از متهمان کشف و در این راستا ۳۰ باند سرقت از جمله، سرقت از منزل، کیف قاپی، زورگیری، خودرو و لوازم داخلی خودرو متلاشی شده اند.

وی با اشاره به این که در طرح رعد ۱۵، به ۷۸۴ پرونده از سوی پلیس پیشگیری پایتخت رسیدگی شده و به نتیجه رسیده است، اظهار داشت: ۲۳۱ تن از دستگیر شدگان سابقه دار و ۲۷۰ تن برای اولین بار دست به سرقت زده اند.

فرمانده انتظامی پایتخت در ادامه به پیگیری ۵۰ فقره پرونده قاچاق کالا از سوی پلیس پایتخت اشاره کرد و عنوان داشت: در این خصوص ۲۰ قاچاقچی کالا شناسایی و دستگیر، ۲ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف و همچنین ۱۲۹ دستگاه خودرو و ۱۱۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شده است.

در طرح مذکور ۱۴۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ۲۰۱ سوداگر مرگ و خرده فروش کشف و همچنین با تلاش ماموران در این مدت ۵۶۱ معتاد متجاهر که چهره محله‌ها و خیابان‌ها را ناخوشایند کرده بودند، جمع آوری شدند.

وی، همچنین به انهدام ۸ باند قاچاق موادمخدر در طول اجرای پانزدهمین مرحله از طرح رعد اشاره کرد و گفت: در این طرح مجموعا ۷۶۲ نفر در رابطه با موادمخدر دستگیر شدند.

این مقام انتظامی در بخش دیگر از سخنان خود، از کشف ۱۷ تریلی حامل پارچه قاچاق، لوازم منزل، تجهیزات پزشکی و قطعات خودرو طی سال‌های ۹۶ تاکنون نیز خبر داد.
منبع: میزان
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید