کاسبی "چشم آبی‌ها" در ایران!

کاسبی "چشم آبی‌ها" در ایران!

حضور چهره‌های سرشناس به ویژه بازیگران و خوانندگان و ورزشکاران مشهور و معروف در زمینه تبلیغات در چند سال اخیر به شکلی گسترده در ایران مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از شرکت‌ها برای تبلیغات محصولات خود از سلبریتی‌ها استفاده می‌کنند تا مردم را به خرید ترغیب کنند.

کد خبر : ۶۲۴۳۵
بازدید : ۱۲۸۱
حضور چهره‌های سرشناس به ویژه بازیگران و خوانندگان و ورزشکاران مشهور و معروف در زمینه تبلیغات در چند سال اخیر به شکلی گسترده در ایران مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از شرکت‌ها برای تبلیغات محصولات خود از سلبریتی‌ها استفاده می‌کنند تا مردم را به خرید ترغیب کنند.
کاسبی
جالب اینجاست که چند سالی می‌شود چهره‌های خارجی فوتبال ایران به شکلی ویژه مورد توجه شرکت‌ها برای عقد قرارداد تبلیغاتی قرار گرفته‌اند و در این زمینه پول‌های قابل توجهی هم به جیب می‌زنند. به هر حال تعدادی از افراد شناخته شده خارجی محبوبیت ویژه‌ای در بین مردم دارند و همین مسأله بازار کار تبلیغاتی آن‌ها را هم داغ می‌کند.
به این ترتیب همان‌طور که از فوتبال ایران می‌توانند درآمد قابل توجهی داشته باشند، فعالیت‌های مدلینگ و تبلیغاتی هم آن‌ها را به پولی قابل توجه می‌رساند.
جالب اینجاست که دعوت از این خارجی‌ها برای مراسم افتتاح مراکز تجاری با پرداخت ارقامی قابل توجه هم به یکی دیگر از راه‌های درآمدزایی برای آن‌ها تبدیل شده است. در این مدت ٥ چهره شناخته شده خارجی فعالیت قابل توجه اقتصادی خارج از فوتبال در ایران را تجربه کرد‌ه‌اند.

برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس را به بهترین تیم سال‌های اخیر ایران تبدیل کرده و در حال حاضر یکی ازمحبوب‌ترین چهره‌های خارجی شاغل در ایران به حساب می‌آید. الان هیچ بازیکنی در پرسپولیس از برانکو در بین هواداران محبوب‌تر نیست و او توانسته اعتماد مطلق هواداران را نصیب خود کند.
همین میزان توجه و قرار داشتن پرسپولیس در اوج، اما باعث شده که برانکو هم برای فعالیت‌های تبلیغاتی مورد توجه برخی شرکت‌ها قرار بگیرد. این مربی کروات از سال قبل قراردادی با یک برند ساعت منعقد کرد و در کنار محمدرضا گلزار اصلی‌ترین تبلیغ‌کننده این برند ساعت بود. حالا، اما بعد از یک سال برانکو فعالیت تبلیغاتی خود را گسترش داده و حتی در صفحه اینستاگرام خود که حسابی مورد توجه هواداران هم قرار دارد تبلیغات ساعت کرده است.

کارلوس کی‌روش وارد هشتمین سال فعالیت خود در ایران شده است. او قراردادی با فدراسیون فوتبال منعقد کرده که بند‌های مختلف و حیرت‌انگیزی برای درآمدزایی دارد و به نوعی او را به یکی از گران‌ترین مربیان ملی جهان تبدیل کرده است.
کاسبی
در دو سال اخیر، اما این مربی هم وارد بازار تبلیغات شده و ضمن عقد قرارداد با بانک سامان به سفیر این شرکت برای تبلیغات بین‌المللی تبدیل شده است. بیلبورد‌های تبلیغاتی کی‌روش و بانک سامان برای مدت‌ها سطح شهر را اشغال کرده بود و این بانک حسابی از محبوبیت و شهرت کی‌روش برای تبلیغات استفاده کرد و البته که پول هنگفتی هم به مرد پرتغالی داده شد.
گفته می‌شود که کی‌روش برای حضور در مراسم افتتاحیه هتل و مراکز تجاری هم در ایران درآمد خوبی دارد. او حتی در جام جهانی ٢٠١٤ برزیل هم برای استفاده از لباس‌های آل اشپورت ١٠٠ هزار دلار از این شرکت دریافت کرد و به نظر می‌رسد خبر‌های دیگری هم در زمینه کار‌های تبلیغاتی او در آینده خواهیم شنید.

وینفرد شفر هم وقتی به استقلال آمد خیلی زمان کمی می‌خواست تا به یک چهره محبوب و تاثیرگذار تبدیل شود و نه تنها بعد از چند ماه باشگاه را برای تمدید قرارداد با رقمی چشمگیر و چند برابری نسبت به قرارداد نخست با حمایت هواداران مجاب کرد، بلکه حالا یکی از خارجی‌های مورد توجه در فوتبال ایران به حساب می‌آید.
شفر هم البته چند ماه قبل با شرکت آلمانی تولید البسه ورزشی آل اشپورت قرارداد همکاری امضا کرد و مدتی است که هر جایی می‌رود آرم این شرکت را روی لباس‌های خود نصب می‌کند.
کاسبی
در بین بازیکنان خارجی فوتبال ایران هم سال گذشته سرور جباروف که به شکلی ویژه در بین طرفداران استقلال محبوب بود به عنوان مدل با یک برند لباس قرارداد امضا کرد و فقط لباس‌های این برند را می‌پوشید و تبلیغ می‌کرد. همین اتفاق برای گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس هم رخ داد و او هم با یک برند تولید کننده کت و شلوار قراردادی قابل توجه به امضا رساند. منشا البته در اینستاگرام خود بار‌ها تبلیغ چند مغازه پوشاک را هم انجام داده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید