گره‌های کور دور گردن دختر معتاد

گره‌های کور دور گردن دختر معتاد

به مرد جوانی به‌نام ستار ۳ میلیون تومان پول دادم و از او خواستم خواهرم را به قتل برساند. طبق نقشه‌ای که از قبل کشیده بودیم او وارد خانه‌مان شد و خواهرم را به قتل رساند. با اعتراف دختر جوان ستار نیز بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد. اما او مدعی شد که در هنگام قتل خواهر مقتول نیز در صحنه حضور داشته است.

کد خبر : ۶۲۶۲۱
بازدید : ۹۴۵
شال گردنی که دور گردن دختر جوان گره خورده بود، سرنخ اصلی افشای راز جنایت خانوادگی بود. ساعت ۲ بعد از ظهر دوشنبه ۲۶ شهریور مرد جوانی در تماس با پلیس از قتل خواهرش خبر داد. به‌دنبال این خبر بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه در محدوده خیابان خلیج فارس شدند.
گره‌های کور دور گردن دختر معتاد
آن‌ها با حضور در محل با جسد دختر ۳۶ ساله درحالی مواجه شدند که کیسه نایلونی روی سرش کشیده و شال گردنی دور گردنش بسته شده بود. در بررسی‌های اولیه به‌نظر می‌رسید که دختر جوان دست به‌خودکشی زده است، اما گره‌های روی شال گردن نشان می‌داد که دختر جوان نمی‌توانسته خودش این کار را کرده باشد. از سویی نحوه بسته شدن این گره‌ها طوری بود که مشخص بود یک مرد این کار را کرده است.
از آنجایی که در ورودی خانه سالم بود و هیچ نشانه‌ای از ورود فرد غریبه دیده نمی‌شد احتمال ارتکاب جنایت از سوی فرد یا افرادی آشنا مطرح شد. برادر مقتول در تحقیقات گفت: خواهرهایم به تنهایی در خانه پدری زندگی می‌کنند.
لحظاتی قبل از کشف جسد یکی از خواهرهایم با من تماس گرفت و گفت: هر چه زنگ خانه را به صدا درمی آورد خواهر دیگرم به‌نام نرگس در را باز نمی‌کند. من فوراً خودم را به او رساندم و وارد خانه شدیم. اما داخل خانه با جسد خواهرم مواجه شدم. در ادامه بررسی‌ها به دستور بازپرس محسن مدیر روستا، برادر و خواهر نرگس بازداشت شدند.
خواهر نرگس ابتدا منکر جنایت بود، اما زمانی که در مقابل مدارک پلیسی قرار گرفت به قتل اعتراف کرد و گفت: خواهرم اعتیاد شدیدی به مواد مخدر داشت و به همین خاطر مدام مرا اذیت می‌کرد. بار‌ها از او خواستم ترک کند، اما به جای ترک مواد مرا کتک می‌زد.
برای همین تصمیم گرفتم که از او انتقام بگیرم. به مرد جوانی به‌نام ستار ۳ میلیون تومان پول دادم و از او خواستم خواهرم را به قتل برساند. طبق نقشه‌ای که از قبل کشیده بودیم او وارد خانه‌مان شد و خواهرم را به قتل رساند. با اعتراف دختر جوان ستار نیز بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد. اما او مدعی شد که در هنگام قتل خواهر مقتول نیز در صحنه حضور داشته است.
بدنبال اعتراف ستار و خواهر مقتول به دستور بازپرس محسن مدیر روستا هر دوی آن‌ها در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید