تصاویر لو رفته از خودروی رنو کلیو

تصاویر لو رفته از خودروی رنو کلیو

این خودرو به یک موتور هیبریدی مجهز می‌شود، در برخی از گزینه‌ها نیز موتور‌های ۰.۹ لیتری TCe بنزینی جایگزین موتور‌های ۱ لیتری خواهند شد. البته مدل‌های ویژه‌تر این خودرو به موتور‌های ۱.۳ لیتری توربوی بنزینی که به کمک کمپانی دایلمر توسعه یافته مجهز خواهند شد.

کد خبر : ۶۲۷۴۷
بازدید : ۹۱۴
این تصاویر حکایت از رقابت رنو با فورد جدید فیستای اکتیو در قالب یک سوپر مینی با ساختار کراس‌اوور‌ها دارد. رنو برای رقابت با فیستای اکتیو فورد، استایلی تهاجمی‌تر را برای نسل بعدی کلیو خود انتخاب کرده است.

شبه SUV آتی رنو، بسیار کوچکتر از یک کراس‌اوور ساب‌کامپکت اروپایی مانند رنو کپچر، اوپل، وکسهال موکا یا فورد اکواسپورت است. در واقع رنو قصد دارد با این خودرو که اینک زیر لایه‌های استتاری در اروپا مانور می‌دهد، نسل جدیدی از خریداران جوان را که به دنبال یک خودروی شهری هستند، جلب کند. البته رنو در این راه سخاوت بیشتری را در ایجاد فاصله کف خودرو تا سطح زمین در سوپر مینی آتی به خرج داده است.

کلیو‌های نسل بعدی رنو کمتر از مدل‌های قبلی پویا و دینامیک نشان می‌دهند و احتمالا طراحی‌های کمتری را در بدنه آن خواهیم دید. برای جبران همین کاستی‌ها شاهد ریل سقفی روی خودرو و گلگیر‌های پلاستیکی فشرده در نمای خودرو هستیم.

احتمالا در نسل بعدی این خودرو یک سیستم اطلاعاتی ویژه، با صفحه نمایشگر بزرگتر، سطح ۲ خودرانی و پشت آمپر دیجیتالی درون کابین روبه‌رو خواهیم بود.

این خودرو به یک موتور هیبریدی مجهز می‌شود، در برخی از گزینه‌ها نیز موتور‌های ۰.۹ لیتری TCe بنزینی جایگزین موتور‌های ۱ لیتری خواهند شد. البته مدل‌های ویژه‌تر این خودرو به موتور‌های ۱.۳ لیتری توربوی بنزینی که به کمک کمپانی دایلمر توسعه یافته مجهز خواهند شد. تصاویر منتشر شده از کلیو جدید همچنان زیر لایه‌های استتاری قرار دارد و برای رونمایی رسمی از آن باید تا سال ۲۰۱۹ صبر کنید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید