دستگیری طلافروش کلاهبردار در تهران

دستگیری طلافروش کلاهبردار در تهران

: از مدت‌ها قبل با ارجاع شکایت‌های متعددی از سوی شهروندان درباره کلاهبرداری از آنان در پوشش سرمایه گذاری، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

کد خبر : ۶۲۸۶۳
بازدید : ۱۳۷۰
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی خبر داد که از ۴۰۰۰ نفر بیش از ۲۴۵ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود. سردار علیرضا لطفی دراین باره گفت: از مدت‌ها قبل با ارجاع شکایت‌های متعددی از سوی شهروندان درباره کلاهبرداری از آنان در پوشش سرمایه گذاری، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
دستگیری طلافروش کلاهبردار در تهران
وی با بیان این که سرانجام با شناسایی سرنخ‌هایی از این فرد، وی شناسایی و دستگیر شد، اظهار کرد: متهم که به بهانه سرمایه گذاری و در پوشش یک طلافروشی در منطقه شرق تهران اقدام به کلاهبرداری از ۴۰۰۰ نفر کرده بود، روز سه شنبه گذشته دستگیر و به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. به گفته لطفی، این فرد درمجموع بیش از ۲۴۵ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود.

لطفی درباره جزئیات بیشتر این پرونده گفت: این پرونده از اواخر شهریور امسال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد و متهم آن که صاحب یک طلافروشی در منطقه تهرانپارس - خیابان فرجام بود پس از دریافت بیش از ۲۴۵ میلیارد تومان از بیش از ۴۰۰۰ نفر از شهروندان، متواری شده بود.

وی با بیان این که متهم پرونده به بهانه سرمایه گذاری و پرداخت سود ماهانه اقدام به دریافت پول از مال باختگان کرده بود، افزود: مال باختگان مبالغ مختلفی را به متهم پرداخت کرده بودند، به طوری که حتی مال باخته‌ای در شکایت خود گفته بود که به دلیل اطمینانی که به متهم داشته بیش از چهار میلیارد تومان پول به این فرد پرداخت کرده است.

لطفی افزود: هم اکنون قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده صادر شده است و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.
منبع: روزنامه خراسان
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید