ویدیو/ سیاستمداران رقاص!

ویدیو/ سیاستمداران رقاص!

یکی از سرگرمی‌های مردم لذت بردن از حرکات جالب و غیر عادی افراد معروف دنیا است. همواره شخصیت سیاستمداران برجسته جهان زیر ذره بین رسانه‌های دنیا قرار گرفته است. مدتی است که رقص نخست وزیر انگلیس خانم ترزا می‌سوژه رسانه‌های خارجی شده و تیتر یک رسانه‌های خبری است. اما جالب است که بدانید او تنها سیاستمداری نیست که علاقه به رقص و حرکات موزون دارد. چند وقت پیش رقص پوتین با وزیر خارجه اتریش رسانه‌های دنیا را تکان داد. حالا در گزارشی قرار است حرکات موزون و خنده دار سیاستمداران دنیا را بررسی کنیم.

کد خبر : ۶۳۲۲۰
بازدید : ۳۱۶۳
ویدیو/ سیاستمداران رقاص!
یکی از سرگرمی‌های مردم لذت بردن از حرکات جالب و غیر عادی افراد معروف دنیا است. همواره شخصیت سیاستمداران برجسته جهان زیر ذره بین رسانه‌های دنیا قرار گرفته است. مدتی است که رقص نخست وزیر انگلیس خانم ترزا می‌سوژه رسانه‌های خارجی شده و تیتر یک رسانه‌های خبری است.
اما جالب است که بدانید او تنها سیاستمداری نیست که علاقه به رقص و حرکات موزون دارد. چند وقت پیش رقص پوتین با وزیر خارجه اتریش رسانه‌های دنیا را تکان داد. حالا در گزارشی قرار است حرکات موزون و خنده دار سیاستمداران دنیا را بررسی کنیم.
رقص ترزا می
نخست وزیر بریتانیا در اقدامی غیر معمول رقصان وارد صحنه سخنرانی شد تا تصویری که از او به عنوان رهبری خشک و غیرقابل انعطاف در اذهان شکل گرفته را بشکند.
ویدیو/ سیاستمداران رقاص!
رقص ترزا می در نشست حزبی انگلیس
رقص پوتین
ولادیمیر پوتین با یک دسته گل بزرگ به محل عروسی رفته و به همراه گروهی از خوانندگان و رقصندگان وارد مکان عروسی در اتریش شده است. تصاویری که خبرنگاران از این مراسم گرفته‌اند نشان می‌دهد که خانم کنایسل ۵۳ ساله در حالی که لباس سفیدی به تن دارد، مشغول رقص و بگو و بخند با رئیس جمهوری روسیه است.
ویدیو/ سیاستمداران رقاص!
رقص جنجالی پوتین با وزیر خارجه اتریش
رقص هندی اوباما در دفتر کارش!
اوباما بارها در محافل عمومی جرکات موزون جالی را از خود نشان داده که سوژه رسانه های خبری شده است. رقص بعد از پیروزی در انتخابات، رقص در افریقا و حرکات موزون هندی در دفتر کارش.
ویدیو/ سیاستمداران رقاص!
رقص جرج بوش با سیاه پوستان آفریقا
در ویدیویی که رئیس از جمهور آمریکا در فضای مجازی منتشر شده با حرکات موزون و جالب و البته خنده دار فضای مجازی و بین الملل را تحت تاثیر قرار داد.
ویدیو/ سیاستمداران رقاص!
رقص جرج بوش با سیاهپوستان آفریقایی
حرکات موزون ترامپ
ترامپ رقص به خصوصی ندارد چون همیشه با حرکات موزون و جالب و البته خنده دار خود سوژه رسانه ها بوده است.
ویدیو/ سیاستمداران رقاص!
۰
نظرات بینندگان
  • خالد ارسالی در

    رقص ترامپ از همه بالاتره

  • ترنم ارسالی در

    فقط رقص ترزا می

  • قاسم ارسالی در

    چرا بوش اینطوری میرقصه؟

  • صادق ارسالی در

    چرا سیاستمداری مسخره شده ؟

  • حافظ ارسالی در

    سیاست مداران مسخره

  • غریبه ارسالی در

    دهن اوباما سرویس چه رقص هندی را انداخته

  • رضا ارسالی در

    نمیدونم ترامپ این خنده رو از کجا اورده؟

    • ناشناس ارسالی در

      ترامپ این رقص برایش مسخره و تهوع آمر بوده اما چیزی که باعث فراموشی این موارد میشده ، پولی بوده که بعدش از اعراب بدوی عربستان به جیب میزده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید