سفر به کدام کشورها هزینه کمتری دارد؟

سفر به کدام کشورها هزینه کمتری دارد؟

در این نوشته قصد داریم ارزان‌ترین کشورهای دنیا را به شما معرفی کنیم تا حتی در این شرایط بد اقتصادی هم بتوانید برای استراحت و تفریح به کشوری زیبا و دیدنی سفر کنید.

کد خبر : ۶۳۵۳۷
بازدید : ۱۰۱۰

سفر به کدام کشورها هزینه کمتری دارد؟

هزینه سفر به بسیاری از کشورهای اروپایی، آسیایی و حتی آفریقایی، حساب بانکی بسیاری از گردشگران را خالی می‌کند؛ مخصوصا اگر برای سفر به کشورهای خارجی نیاز به اخذ ویزا و پرداخت هزینه دریافت روادید داشته باشید. اما هنوز هم می‏شود با صرفه هزینه‌ای مناسب سفری به یادماندنی رفت.

در این نوشته قصد داریم ارزان‌ترین کشورهای دنیا را به شما معرفی کنیم تا حتی در این شرایط بد اقتصادی هم بتوانید برای استراحت و تفریح به کشوری زیبا و دیدنی سفر کنید. پس تا انتها با ما همراه باشید.

هند

هند، از جمله کشورهای زیبایی است که هزینه سفر به آن در مقایسه با بسیاری از کشورهای آسیایی دیگر، کم‌تر است. این کشور آسیایی با طبیعت بکر و بناهای تاریخی متعدد، از دسته کشورهایی است که اگر چند بار هم به آن سفر کنید، از دیدنش سیر نخواهید شد.

هند سرزمین پهناوری است، به همین دلیل، بهترین زمان سفر به هند با توجه به آب و هوای مناطق مختلف آن، متغیر است. جاذبه‌های گردشگری هند، آنقدر متفاوت و گوناگون است که دیدنشان وقت زیادی می‌طلبد.

تاج محل، از پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری هند به حساب می‌آید. همچنین کلکته، راجستان، جزایر آندامان، رود گنگ، معابد، غارهای الورا و آجانتا و هزاران مکان زیبای دیگر، از جمله مکان‌هایی است که در سفر به هند نباید بازدید از آنها را فراموش کنید.

اندونزی

اندونزی، یکی از بزرگ‌ترین مجمع‌الجزایر دنیا به شمار می‌رود و مساحت آب‌های آن سه برابر خشکی این کشور است. اندونزی در اغلب روزهای سال بارانی است؛ همچنین، به دلیل قرارگرفتن این کشور در منطقه استوایی، آب و هوای اندونزی گرم و مرطوب است. بهترین زمان سفر به اندونزی، در فصل خشک سال، ژوئن تا سپتامبر است.

جاکارتا و بالی از جمله شهرهای مهم اندونزی به حساب می‌آیند، به طوری که گردشگران برای سفر به اندونزی، یکی از این دو شهر را به عنوان مقصد در نظر می‌گیرند .جاذبه‌های گردشگری اندونزی شامل جنگل میمون‌ها، پارک آبی واتربوم و ریزورت‌های بالی، مسجد استقلال و هزار جزیره جاکارتاست.

ترکیه

ترکیه، کشوری است که آسیا و اروپا در آن‌جا با یکدیگر را ملاقات می‌کنند؛ به همین دلیل، این کشور تلفیقی از سبک زندگی اروپایی و آسیایی را در خود جای داده است. ترکیه، یکی از ارزان‌ترین کشورهای دنیا برای سفر به حساب می‌آید، به طوری که بسیاری از مردم ایران از سفر به شهرهای مختلف ترکیه و رزرو هتل استانبول با ارزان‌ترین قیمت لذت می‌برند.

به دلیل آب و هوای مساعد ترکیه در همه ماه‌های سال، از ازدحام گردشگران در این کشور کم نمی‌شود. آب و هوای ترکیه عموما بارانی است اما فصل بهار و تابستان با گرم‌تر شدن هوا و افزایش دما، بهترین زمان سفر به ترکیه و خرید بلیط ترکیش برای استانبول است.

ترکیه، به دلیل تنوع تفریحات آبی و سرگرمی‌های متنوع هر شهر، مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است. آنتالیا با داشتن ریزورت‌ها و جذاب‌ترین تفریحات آبی و استانبول با بناهای تاریخی بسیار، تنوع جاذبه‌های گردشگری در این کشور را به رخ می‌کشد. در سفر به ترکیه، بازدید از کوش آداسی، ازمیر، مارماریس،بدروم، آلانیا، وان را اصلا از دست ندهید. از جاذبه‌های اصلی گرشگری ترکیه می‌توان از ایاصوفیه، مسجد کبود، جزایر زیبا و مراکز خرید این کشور نام برد.

آفریقای جنوبی

اگر می‌خواهید در یک سفر کوتاه، همه دنیا را از نزدیک ببینید، قطعا سفر به آفریقای جنوبی، خواسته شما را محقق می‌سازد. آفریقای جنوبی، با تنوع پوشش گیاهی و فرهنگی مردم در هر قسمت این کشور، مقصد بسیاری از گردشگران است. برخلاف آن‌چه مردم در مورد آفریقای جنوبی تصور می‌کنند، این کشور پیشرفت چشم‌گیری داشته است و این موضوع یکی از دلایل افزایش سفر گردشگران و اقامت درهتل‌های زیبا این کشور شده است.

آفریقای جنوبی در اغلب روزهای سال آفتابی است؛ اما تنوع آب و هوایی در نقاط مختلف این کشور بسیار زیاد است. به همین دلیل، اگر قصد سفر به آفریقا جنوبی را دارید، متناسب با شهر مقصد، برای زمان سفر خود برنامه‌ریزی کنید.

کیپ‌تاون، مهم‌ترین شهر آفریقای جنوبی به حساب می‌آید و جاذبه‌های گردشگری بسیاری را مانند گود هوپ، یادبود رودز و کلیسا سنت جورج در خود جای داده است. علاوه‌بر کیپ‌تاون، شهرهای دیگر این کشور هم از جاذبه‌های گردشگری بسیاری برخوردارند که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست.

لائوس

لائوس، کشوری است که شاید کم‌تر اسم آن را شنیده باشید، اما بهتر است بدانید این کشور، که در جنوب شرقی آسیا قرار دارد، از طبیعت کوهستانی زیبایی برخوردار است.

آب و هوای لائوس به 3 دسته گرم، بارانی و خشک تقسیم می‌شود. به‌طوری که در فصول بارانی، بارش بیش از حد، موجب طغیان رودها می‌شود. بهترین زمان سفر به لائوس، اکتبر تا آوریل است، زیرا در این مدت از میزان بارش‌ها کاسته می‌شود.

لوآنگ پرابانگ، یکی از زیباترین شهرهای لائوس است و سفر به این کشور را بدون بازدید از لوآنگ پرابانگ نمی‌توان تصور کرد. همچنین، ونگ وینگ، بوکیو،That Luang ، فلات Plateau و آبشارTad Fane، از جاذبه‌های گردشگری مهم لائوس به حساب می‌آید.

فراموش نکنید که قبل از سفر به هر نقطه از دنیا، ابتدا اطلاعات لازم در زمینه آب و هوا، نحوه پوشش، رستوران‌ها و هتل‌های خوب مقصد را کسب کنید تا بدون دغدغه و با داشتن اطلاعات کافی در هر زمینه‌ای از سفر به کشورهای مختلف دنیا لذت ببرید. با مراجعه به سایت آیتورز بیشترین و کامل‌ترین اطلاعات گردشگری در اختیارتان قرار خواهد گرفت تا به‌راحتی خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل خارجی را در هر از نقطه دنیا انجام دهید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید