درگیری اینستاگرامی پانته‌آ بهرام و منوچهر هادی

درگیری اینستاگرامی پانته‌آ بهرام و منوچهر هادی

این پست اینستاگرامی با واکنش منوچهر هادی که پیش از این در سریال «عاشقانه» با بهرام همکاری داشت، همراه بود. او در بخشی از یادداشتی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد با تکذیب سانسور قسمت پایانی از عدم همراهی این بازیگر در فینال کار خبر داد و نوشت: «ای کاش این بازیگر توانا و مستعد کار رو ترک نمی‌کرد و ما نیز فینال بهتری رو تقدیم می‌کردیم.

کد خبر : ۶۳۸۹۲
بازدید : ۲۸۷۳
درگیری اینستاگرامی پانته‌آ بهرام و منوچهر هادی
پانته‌آ بهرام بازیگری که بیشتر بواسطه بازی در تئاتر و سینما برای علاقه‌مندان جدی این حوزه شناخته شده است در چند ماه اخیر با نقش «افسانه» در سریال «دلدادگان» برای مخاطبان عام تلویزیون بیشتر شناخته شد. اگر چه این سریال اولین تجربه تلویزیونی این بازیگر نیست و برای نمونه می‌توان از سریال «زیر هشت» سیروس مقدم و «تعبیر وارونه یک رویا» فریدون جیرانی و حتی حضور او به‌عنوان داور در فصل دوم «خنداننده شو» نام برد، اما بازی چشمگیر او در این سریال از آن دست تجربیاتی است که تا مدت‌ها در ذهن مخاطبان تلویزیونی جا خوش خواهد کرد.
سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی که از شنبه ۱۳مرداد به روی آنتن رفت، شامگاه روز پنجشنبه سوم آبانماه با پخش آخرین قسمت از فصل سوم این مجموعه به پایان رسید؛ اما پایان‌بندی این مجموعه بازار بحث و گفتگو علاقه‌مندان این سریال را در فضای مجازی داغ کرد و پانته‌آ بهرام اولین نفری بود که با انتشار ویدئویی از تغییر پایان «دلدادگان» خبر داد: «پایان افسانه این نبود، اگر بدقولی صداو سیما نبود! افسانه برای نجات پسرش، توسط هاتف کشته می‌شد و...»
این پست اینستاگرامی با واکنش منوچهر هادی که پیش از این در سریال «عاشقانه» با بهرام همکاری داشت، همراه بود. او در بخشی از یادداشتی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد با تکذیب سانسور قسمت پایانی از عدم همراهی این بازیگر در فینال کار خبر داد و نوشت: «ای کاش این بازیگر توانا و مستعد کار رو ترک نمی‌کرد و ما نیز فینال بهتری رو تقدیم می‌کردیم. اینکه افسانه باید با امیر روبه‌رو می‌شد در نسخه اصلی فیلمنامه موجوده»
درگیری اینستاگرامی پانته‌آ بهرام و منوچهر هادی
هادی هم چنین خطاب به منتقدان موارد ممیزی آورده: این‎که ارغوان راننده اتومبیل بوده و چرا در صندلی عقب افتاده. واقعاً باید روی امیر می‌افتاد، ولی ببخشید که امکانش نبود. مثل اینکه تمام خانم‌های بازیگر با حجاب کامل در منزل هستند و دلیل آن کاملاً واضح و مشخصه.
منبع: ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید