در این تورهای مسافرتی فقط ماجراجویی کنید!

در این تورهای مسافرتی فقط ماجراجویی کنید!

سفر در پاییز این فصل زیبا را هیجان‌انگیزتر می‌کند. به خصوص اگر این سفر به شهرها و کشورهای ساحلی با آب و هوای مناسب و معتدل باشد. برای همین شما می‌توانید با بررسی تعطیلات روزهای خوشی را در جذاب‌ترین مقاصد ساحلی بگذرانید.

کد خبر : ۶۴۰۱۶
بازدید : ۱۱۲۲

سفر در پاییز این فصل زیبا را هیجان‌انگیزتر می‌کند. به خصوص اگر این سفر به شهرها و کشورهای ساحلی با آب و هوای مناسب و معتدل باشد. برای همین شما می‌توانید با بررسی تعطیلات روزهای خوشی را در جذاب‌ترین مقاصد ساحلی بگذرانید.

سفر به طبیعت ناشناخته‌ی آتش‌فشان‌ها با تور فیلیپین

در این تورهای مسافرتی فقط ماجراجویی کنید!

وقتی مسافر تور فیلیپین می‌شوید، بهتر است بدانید به دنیای از ناشناخته‌ها می‌روید. اینجا کشوری ساحلی است کهبه تنهایی از مجموع ۷۰۰۰جزیره تشکیل شده و حالا به یکی از اعجاب‌انگیز مناطق طبیعی دنیا تبدیل شده که سالانه میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کند.

سالهاست که همین جذابیت‌های طبیعی، دولتمردان کشور را برآن داشته تا پیش‌بینی‌هایامکانات گردشگریرا به‌خوبی انجام دهند و در بسیاری از جزایر معروف فیلیپیناستانداردهای خوب و بالایی را برای ارایه خدمات به توریست‌ها تعریف کنند و برنامه‌ریزیسفر به فیلیپین را برای تورهای مسافرتی آسان کنند.

ممکن است از نظر اطلاعات گردشگری در این کشور، خیلی توضیحاتی وجود نداشته باشد، اما کافی است با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر هماهنگ کنید و با ارایه‌ی مدارک خود برای دریافت ویزای فیلیپینبا بهترین برنامه‌ی تور به این دنیای زیبای کوه‌های آتش‌فشانی سفر کنید.نگران سفر به این دنیای زیبا نباشید، در همه‌ی لحظات راهنمای فارسی‌زبان همراه شماست و می‌توانید از کمک او برای سفری آرام و بهتر استفاده کنید.

ابتدا به مانیل پایتخت این کشور می‌رسید. شهری مدرن و اقتصادی که در این سال‌ها پیشرفت‌های زیادید اشته است در این شهر به غیر از اینکه به همراه راهنما به «مانیل اینترامورس» می‌روید و می‌بینید که در زمان استعمار اسپانیا چه سرگذشتی بر این سرزمین پیش آمده، حتما به پارک اقیانوس مانیل سر بزنید و فرزندانتان را در هیجان تماشای بیش از ۲۵۰ گونه‌ی آبزیان و کوسه‌های ناشناخته‌ی آبی شریک کنید. دیدنی‌های شهر کم نیستند و می‌توانید برای هرکدام از آنها برنامه‌ریزی کنید.

به برنامه‌های تور در وب‌سایت مقتدر سیر نگاهی بیاندازید و میهمان تورهای ترکیبی فیلیپین شوید و به غیر از پایتخت، سری هم به جزیره‌ی زیبا و دیدنی این کشور بزنید و ببینید چگونه با بهترین خدمات گردشگری خاطره‌ای بی‌نظیر برایتان ساخته می‌شود.

اما اگر شما مسافر تورهای ترکیبی فیلیپین باشید، بعد از مانیلبه پاوالان می‌روید. پاییز را که برای سفر انتخاب کرده باشید، بهترین زمان سفر به فیلیپیناست؛ آب و هوای معتدل، گرم و مرطوب در این زمان امکان استفاده از تفریح‌های هیجان‌انگیز آبی به شما را می‌دهد.

به همین دلیل در این جزیره بازی‌های خوبی در انتظار شماست! پاوالان با سواحلی زیبا ومرجانی در کنار پارک های آبییکی از دیدنی‌ترین مقاصد گردشگری است. سقوط آزاد از روی صخره‌ها، قایق‌سواری و موج‌سواری فقط بخشی از این لذت‌هاست.

برای این سفر حدودا باید یک‌هفته‌ای را مرخصی بگیرید تا با خیال راحت گشت و گذار کنید. اگر هم‌اکنون این هماهنگی برای شما سخت است، خیلی ساده می‌توانید با نگاهی به برنامه‌های تور فیلیپین نوروز 98 تعطیلات عید خوبی را در این کشور بگذرانید.

سفر به بهترین انتخاب اروپایی‌ها برای تعطیلات با تور قبرس

در این تورهای مسافرتی فقط ماجراجویی کنید!

تور قبرس سفر به جزیره‌ای در مدیترانهبا سبک زندگی تلفیقی بین ترک ها و یونانی‌هااست. کشوری که ایرانی‌ها خیلی ساده و با در دست داشتن گذرنامه‌ی معتبر می‌توانند با تور قبرس شمالی به آن وارد شوند و با فرهنگی نزدیک به ترکیه و زبانی مشترک و سنت‌های نزدیک به یونانی‌هاو اروپایی‌هااز نزدیک روبه‌رو شوند.

حالا با همین تصمیم ساده، شما میهمان نیکوزیایکی از شهرهای ساحلی این کشور می‌شوید، شهری آرام با صدای امواج دریا و پرواز مرغ‌های دریاییکه به همین سادگی می‌تواند حالتان را خوب کند. همین که در شهر قدم بزنید با انبوهی از کافه‌ها و رستوران‌های ساحلی مواجه می‌شوید که همیشه شلوغ هستند، تعجب نکنید اینجا شکم حرف اول را می‌زند.

خوشمزه‌های سنتی قبرس که هماهنگی غذاهای بی‌نظیر ترکی و یونانی است دل همه را می‌برد. The Home Caféیکی از همین معروف‌هاست که غذاهای گیاهی آن و البته برگرهای دست‌سازش بسیار خوشمزه هستند. تنوع پیش‌غذا، غذاهای سنتی و حتی دسرها آنقدر زیاد است که همیشه باید با راهنمایی آنها بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهتر است بدانید که در این شهر ساحلی هم، مثل دیگر جاهای دنیا بازی و تفریح‌ها آبی، حرف اول را می‌زند و لذت این تجربه برای همه‌ی گردشگران خواستنی است. یکی از مهم‌ترین این ورزش‌ها غواصی در زیر اعماق دریاست که شما می‌توانید با همراهی بهترین مربی‌ها ساعتی را زیر آب باشید و در کنار گیاهان دریایی آرام شوید.

سفر به قبرس با آژانس مقتدر سیر یک مزیت دیگر دارد و آن هم این است که با راهنمایی کارشناس‌های آژانس می‌توانید هم‌زمان با این سفر ویزای قبرس اروپایی را هم دریافت کنید و در کنار این سفر چند روزی را هم با تور قبرس اروپایی همراه شوید.

لارناکا شهری که شما به آن می‌روید، انتخاب اولیه استراحت و خوشگذارنی همه‌ی اروپایی‌هاست و با قیمت‌های مقرون به صرفه و ارزان تعطیلات خوشی را برای شما می‌سازد.

ساحل‌های چشم‌گیری دارد که همیشهتخت‌ها و رستوران‌های آن پر از توریست‌های اروپایی است و آفتاب دل‌انگیز و تمیزی شن‌های طلایی‌ش جذاب است. هتل‌های ساحلی لارناکا همه با منظره‌ای دلنشین از دریا، با تراس‌های روبه آن بهترین انتخاب برای اقامت در این شهر هستند که می‌توانید با نگاهی به وب سایت مقتدر سیر بهترین آنها را انتخاب کنید.

فراموش نکنید؛ تعطیلات عید هم بهترین فرصت برای این سفر است و برای هزینه‌ی مناسب آن سفر می‌توانید هم‌اکنون با بررسی برنامه‌ی تور قبرس نوروز 98 بهترین تور را انتخاب کنید.

سفر به گنجینه‌ی ادیان و مذاهب و جاذبه‌های اسرار آمیز با تور مالزی

در این تورهای مسافرتی فقط ماجراجویی کنید!

رفتن به مالزی در حقیقت گنجینه‌ی سفر است. شما هم به مدرن‌ترین شهر آسیا می‌روید و هم در پارک‌های بزرگ و ملی آن پیاده‌روی می‌کنید و هم بعد از ساعت‌های در جزایر زیبا و شگفت‌انگیز آن اقامت می‌کنید.

اینجا کشور ادیان، مذاهب و سنت‌هاست. وقتی وارد این کشور می‌شوید می‌توانید در همه‌ی جشن‌ها و میهمانی‌های هر یک از مذاهب و ادیان شرکت کنید و علاوه بر آشنایی با فرهنگ‌ها و سنت‌های آنها از برنامه‌ها و فستیوال‌های رویایی و جذابشان هم لذت ببرید. برای همین است که مالزی را کشور همیشه فستیوال می‌نامند!

در هر روز از سال آیین و سنت یکی از مذاهب و ادیان برگزار می‌شود و همه در کنار هم در این شادی و نیایش آن آیین شرکت می‌کنند.

برای همین تلفیق است که این کشور مسلمان در کنار نمادهای زیبایی از بوداییان، مسیحیان و دیگر ادیان رایج دنیا، یکی از متنوع‌ترینو دیدنی‌ترین مسجدهای دنیا را دارد. معماری و ساخت جذاب هر یک از آنها به تنهایی جاذبه‌ی گردشگری تعریف می‌شوند و می‌توانند ساعت‌ها وقت شما را پر کنند.

با راهنمایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر بهتر است میهمان تورهای ترکیبی مالزی شوید که بعد از اقامت در کوالالامپور و لذت بردن از هم‌نشنینی بی‌نظیر سنت و مدرنیته به جزایر رویایی و هیجان‌انگیز مالزی هم سری بزنید.

در کوالالامپور، پایتخت مالزی شما به سرزمین آسمانخراش‌های بلند می‌رسید که در برخی موارد شاید تصویری از آینده دنیا را به شما می‌دهد. برج‌های پتروناس که از نشانه‌ی این شهر و بلندترین برج‌های دوقلوی جهان است را به تنهایی نمی‌توانید با چند ساعت تماشا تمام کنید و باید یک‌روز را برای بازدید از همه‌ی جذابیت‌ها آن خالی کنید.

موزه‌ها و پارک‌های سرگرمی آن برای فرزندتان جذاب است و شما هم می‌توایند او را در این هیجان همراهی کنید. پیشنهاد می‌کنیم برنامه را طوری تنظیم کنید که تماشای منظره‌ی غروب آفتاب از بلندایاین برج‌ها را از دست ندهید و ساعتی را در کافه‌های مدرن این برج بگذرانید.

آب و هوای خوب و معتدل این سرزمین در همه‌ی فصل‌ها پذیرای شماست، اما اگر در پاییز حضور طولانی در این کشور برایتان سخت است و نمی‌توانید با دوستان خود هماهنگی کنید از هم‌اکنون سری به وب‌سایت مقتدر سیر بزنید و با قیمتی مناسب‌تر یکی از برنامه‌های تور مالزی نوروز 98 را رزرو کنید.

نگران سفر به کشوری با این همه تنوع ادیان و البته زبان گفتاری هم نباشید، چرا که در همه‌ی لحظات راهنمای فارسی زبان شما را همراهی می‌کند .

جزیره پنانگ، سرزمین غذاهای عجیب و ناشناخته و لنکاوی جزیره‌ی اسرارآمیز مالزی را هم ببینید و علاوه بر لذت بردن از خوشمزه‌های کافه و رستوران‌های ساحلی، در بهترین اقامتگاه‌های اختصاصی جزیره بمانید و بر روی بلندترین پل بر روی آب پیاده‌روی کنید و یا با بلندترین تله‌کابین بالای درخت‌های جنگل بروید و قشنگ‌ترین تصاویرسفرتان را ثبت کنید.

می‌توانید تعطیلات آینده را در مالزی باشید، کافی است گذرنامه‌ی معتبر خود را در دست داشته باشید و با بررسی برنامه‌های خود یکی از بهترین روزهای تور مالزی را انتخاب کنید.

منبع : ویرلن

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید