جدیدترین تبلت سامسونگ

جدیدترین تبلت سامسونگ

«این دستگاه در واقع ترکیبی است بهترین ویژگی‌های Apple iPad Pro (یعنی شارژدهی طولانی، روشن شدن سریع، تاچ‌پد باکیفیت) و قدرت ویندوز 10 (امکان استفاده از ماوس و نصب نرم‌افزار بر روی دسکتاپ).

کد خبر : ۶۴۳۴۴
بازدید : ۱۴۰۹

با جدیدترین تبلت سامسونگ آشنا شوید

با جدیدترین تبلت سامسونگ آشنا شوید

سامسونگ اخیرا از جدیدترین تبلت خود "Samsung Galaxy Book 2"را در رقابت جدید با تبلت‌هایSurface Pro کمپانی مایکروسافترونمایی کرده است.

این دستگاه نسخه پیشرفته‌تر گلکسی‌بوک (2017) است و اصلاح هرچه باقی خوبان سامسونگ دارند همه را یک جا در خود جمع کرده است. قیمت خرید تبلت سامسونگ Galaxy Book 2، 1000 دلار اعلام شده و در ماه نوامبر 2018 به بازار ارائه خواهد شد.

سایت‌های معتبر چه می‌گویند؟

سایتCnet نوشته است که این تبلت به شما در هر زمان و هر مکانی امکان کارکردن می‌دهد.pcmag هم این تبلت را ارزیابی کرده و نوشته است:«این دستگاه در واقع ترکیبی است بهترین ویژگی‌های Apple iPad Pro (یعنی شارژدهی طولانی، روشن شدن سریع، تاچ‌پد باکیفیت) و قدرت ویندوز 10 (امکان استفاده از ماوس و نصب نرم‌افزار بر روی دسکتاپ).

نمایشگر

سری اول تبلت‌های گلگسی بوک در دو نسخه 10.6 اینچی و 12 اینچیبه بازار عرضه شدند.اما نسل جدید این تبلت‌ها از نمایشگر لمسی 12 اینچی Super AMOLED بهره می‌برد. رزولوشن این نمایشگر 2160x1440 پیکسل عنوان شده است.

پردازنده

مزیت مهم خرید تبلت سامسونگ گلکسی ‌بوک 2 ، قدرت بالای آن است. این دستگاه دو در یک، از اولین تبلت‌هایی است که از پردازندهقویQualcomm's Snapdragon 850 استفاده می‌کند. پلتفرمی که مختص کامپیوترها طراحی شده است. طبق گفته‌ سامسونگ، این پردازنده‌، ۴ هسته‌ پردازشی پرتوان با فرکانس کاری2.96 گیگاهرتز را در کنار 4 هسته‌ کم‌مصرف با فرکانس کاری1.7 گیگاهرتز میزبانی می‌کند.

اتصالات

این تبلت دارای دو درگاه USB Type-C، یک شیار کارت حافظهو یک جک صوتی 3.5 میلی متریاست. از این منظر از آیپد و تبلت Amazon Fire بهتر است. اگرچه درگاه USB Type-A در آن تعبیه نشده است. در حالی که IdeaPadMiix 520 لنوو از این تایپ پورت بهره می‌برد.

ارتباطات

این دستگاه از استاندارد وای‌فای 802.11 a/b/g/n/ac دو بانده (با باند‌های2.4 و 5 گیگاهرتز) و Gigabit LTE با سرعت 1.2 گیگابیت بر ثانیه دیگرپشتیبانی می‌کند.گلکسی بوک 2 توسط مودم X20 کمپانیتجهیز شده که ا از کلاس سرعت Cat.18 LTE 5CA و فناوری 4X4 MIMOپشتیبانی می‌کند.

شارژدهی

اما برجسته‌ترین قابلیت این تبلت، توان شارژدهی طولانی مدت است. به گفته کمپانی سامسونگ، باتری این تبلت با هر بار شارژ تا حدود 20 ساعت کار می‌کند و به فناوری شارژ سریع هم مجهز شده است. pcmag نوشته است که انتظار می‌دهد طول شارژدهی این تبلت از همه تبلت‌های ویندوزی موجود در بازار بالاتر باشد.

سایر ویژگی‌ها

چهار گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت حافظه SSD، 790 گرم وزن،2 قابلیت اتصال و جداشدن از صفحه کلید خود، قلم هوشمند S Pen، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی با وضوح 5 مگاپیکسل، شتاب‌سنج، سنسور اثر انگشت، سنسور ژیروسکوپ و حسگر نور محیط از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های این تبلت است.

جمع‌بندی

1000 دلار قیمت بسیار بالایی برای خرید تبلت سامسونگ است. به ویژه اگر بخواهیم دلار را به ریال هم تبدیل کنیم. زیر این قیمت حتی لپ‌تاپ‌های قوی و با کیفیت متعددی هم می‌توان خریداری کرد.

با این برای کسانی که بودجه کافی دارند باید گفت این دستگاه سبک و نازک، قدرتی یگانه و کیفیت نمایشگر بی‌نظیر دارد که با بهترین لپ‌تاپ‌ها می‌تواند رقابت کند. به گفته pcmsg، با تبلت گلکسی بوک 2 دیگر نیازی به وصل شدن به وایفای کافه‌ها و فرودگاه‎ها و ... نخواهید داشت.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید