گزینه‌های لنوو برای شروع سال تحصیلی

گزینه‌های لنوو برای شروع سال تحصیلی

لنوو در این لپ‌تاپ امضای قدیمی خود را دارد: همان بدنه پلاستیکی با ظاهری ساده. وزن آن هم به دو کیلوگرم می‌رسد. یکی از معیارهای بررسی لپ‌تاپ برای محصلان کیبورد آن است.

کد خبر : ۶۴۳۴۵
بازدید : ۱۱۱۲

گزینه‌های لنوو برای شروع سال تحصیلی

لپ‌تاپی مناسب محصلان

با شروع سال تحصیلی میانبر جدیدی به نام بازگشت به مدرسه در سایت لنوو ایجاد شد که در آن به معرفی لپ‌تاپ‌های دانش‌آموزی یا دانشجویی پرداخته است. لپتاپی که امکانات محیرالعقولی ندارد و پول آن به جیب آنها هم می‌آید. در مطلب زیر به شما می‌گوییم که اگر یک دانش‌آموز یا دانشجو هستید به چه لپتاپی نیاز دارید؟

یکی از پیشنهادهای این شرکت ideapad320 است.لنوو در این لپ‌تاپ امضای قدیمی خود را دارد: همان بدنه پلاستیکی با ظاهری ساده. وزن آن هم به دو کیلوگرم می‌رسد. یکی از معیارهای بررسی لپ‌تاپ برای محصلان کیبورد آن است. داشتن کیبرد جزیره‌ای نوشتن را برای آنهایی که باید وقت زیادی را به نوشتن بگذرانند راحت‌تر می‌کند.

به طور کلی این لپ‌تاپ ویژگی منحصر به‌فردی به صاحب خود نمی‌دهد اما هر آنچه یک دانشجو نیاز دارد برای او مهیا می‌کند. اگر یک روز صبح آن را با خود به دانشگاه ببرید تا ۵ ساعت متداوم می‌توانید از آن استفاده کنید. باتری این لپ‌تاپ‌ از بدنه‌اش جدا نمی‌شود. برای آنهایی که می‌خواهند بعد از تماشای یک فیلم آن را در لپ‌تاپ هم ذخیره کنند فضای یک ترابایتی لپ‌تاپ دسترسی نامحدودی فراهم می‌کند.

سری af این لپ‌تاپ را با قیمت هفت میلیون تومان در بازار می‌توانید پیدا کنید که رقمی بالا برای یک دانشجو بوده و از توان مالی دانش‌آموزان هم خارج است. با جست‌وجو همین لپ‌تاپ کارکرده لنوو در سایت دیوارمی‌توانید تا چند میلیون تومان سود کنید.

برای مثال یک نفر همین لپ‌تاپ ۱۵ اینچی را به قیمت دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در این سایت به فروش گذاشته است. این قیمت حدودا یک دوم نرخ اصلی لپ‌تاپ است. البته مشکل اصلا فقط مسئله قیمت آن نیست بلکه یافتن این لپ‌تاپ در بازار سخت شده و معمولا افراد نسخه‌های دست‌دوم آن را می‌خرند.

یکی دیگر از گزینه‌های دانشجویی یک لپ‌تاپ هشت میلیونی به نام ‌‌thinkpad E580 است. با خرید لپ‌تاپ‌ دست‌دوم لنوو می‌توانید با نصف این قسمت صاحب آن شوید. این لپ‌تاپ‌ پانزده‌اینچی یک رم هشت گیگابایتی و حافظه یک ترابایتی دارد.

اگر با کوچک‌تر شدن صفحه نمایش مشکلی ندارید گزینه بعدی که لنوو به شما معرفی می‌کند از سری یوگا ۳۱۰ است. به گفته نمایندگی این شرکت در ایران، چنین مدلی به کشور ما وارد نشده. حتی مدل بعدی پیشنهادی شرکت به نام yoga ۷۲۰ در بازار نمایندگی دیده نمی‌شود اما اگر خوش‌شانس باشید می‌توانید آن را از فروشنده‌های حقیقی سایت دیوار بخرید.

این لپ‌تاپ ۳۶۰ درجه صفحه ۱۳ اینچی دارد.از این لپ‌تاپ‌سال ۲۰۱۷ رونمایی شده برای همین می‌توانید با خرید لپ‌تاپ دست‌دوم لنوو این مدل را به خانه ببرید. اگرچه یوگا ۹۱۰ در لیست ویشنهادی لنوو وجود ندارد اما به گفته نمایندگی این شرکت در حال حاضر از سری یوگا فقط مدل ۹۱۰ آن توزیع می‌شود.

این دستگاه صفحه‌ای۱۴ اینچی دارد و باتری آن تا ۱۵ ساعت شارژ در خود نگه می‌دارد. لنوو در این دستگاه نشان داد که از آن لپ‌تاپ‌های پلاستیکی قدیمی دست کشید و قرار است نسل جدیدی را با سطحی آلومینیومی وارد بازار کند. یکی دیگر از قابلیت‌های آن حسگر انگشت آن است که اجازه دسترسی افراد به برنامه‌های مختلف را از آنها می‌گیرد.

این لپ‌تاپ ۱۲ میلیون تومانی اگرچه ممکن است به جیب دانشجو نیاید اما با خرید لپ‌تاپ دست دوم لنوو می‌توان قیمت ارزان‌تری از آن پیدا کرد . گران‌قیمت بودن آن باعث نمی‌شود که بتوانیم کاربری سنگینی برای آن تعریف کنیم. این دستگاه برای بازی طراحی نشده بلکه تنها از پس استفاده روزمره و نصب برنامه‌ها و نرم‌افزارهای ساده برمی‌آید و این چیزی است که یک دانشجو ایده‌آل‌گرا یا دانش‌آموز آینده‌نگر می‌تواند با خود به دانشگاه ببرد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید