تبلت‌های محبوب لنوو در بازار ایران

تبلت‌های محبوب لنوو در بازار ایران

لنوو در عرصه تبلت‌های اندرویدی خیلی زود توانست جای خود را پیدا کند و هر سال به واسطه نوآوری‌های جدید جایگاه خود را حفظ کند.

کد خبر : ۶۴۳۴۶
بازدید : ۹۴۷

تبلت‌های محبوب لنوو در بازار ایران را بشناسید

تبلت‌های محبوب لنوو در بازار ایران را بشناسید

لنوو در عرصه تبلت‌های اندرویدی خیلی زود توانست جای خود را پیدا کند و هر سال به واسطه نوآوری‌های جدید جایگاه خود را حفظ کند. برای مثال Lenovo Yoga Tab 3 Pro را می‌توان اوج خلاقیت این کمپانی در تولید تبلت تلقی کرد.

اخیرا یک وب‌سایت کرده‌ای گزارش داده که لنوو درصدد است تبلت تاشدنی با نمایشگر ساخته‌شده توسط LG، تولید و روانه‌ بازار کند. استفاده مستمر از فناوری‌های جدید، کیفیت بالا و قیمت مناسب موجب شده لنوو در ایران هم محبوبیت زیادی پیدا کند. در ادامه به بررسی سه مدل محبوب تبلت در بازار خرید و فروش تبلت لنوو خواهیم پرداخت.

Tab 7 Essential TB-7304I ظرفیت 16 گیگابایت

این دستگاه از تبلت‌های میان‌رده‌کمپانی لنوو در سال ۲۰۱۷ است. این تبلت نمایشگر 7 اینچی با دقت تصویر 600‌×1024، رم یک‌گیگابایتی، دوربین 2مگاپیکسلی، قابلیت نصب یک سیم‌کارت و قابلیت مکالمه دارد و باتری آن تا بیش از 20 ساعت شارژ نگه می‌دارد.

بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک است که البته نسبت به مدل‌های قبلی مقاوم‌تر و باکیفیت است. این مدل طراحی شیکی دارد و قاب پشتی بافت‌دار با نوارهای آبی در دور تبلت ظاهر این دستگاه را در مقایسه با مدل‌های قبلی متمایز کرده است. نقطه ضعف این تبلت عمکرد ضعیف تاچ آن است.

در کل Tab 7 Essential TB-7304I برای کاربری‌های عمومی و روزمره مناسب است. مثلا وب‌گردی، بازی‌های سبک، گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی. اما به هیچ وجه تبلتی قدرتمند و حرفه‌ای نیست و برای بازی‌های سنگین نمی‌توان روی آن حساب کرد.

در کل قیمت مناسب است که ارزش خرید این محصول را بالا می‌برد. قیمت خرید و فروش تبلت لنوو Tab 7 Essential TB-7304Iدر سایت دیجی‌کالا 1 میلیون تومان اعلام شده اما در بین آگهی‌های سایت دیوار با 900 هزارتومان هم قابل خریداری است.

Tab 3 7 3G ظرفیت 8 گیگابایت

این تبلت دارای نمایشگر 7 اینچی با دقت تصویر 600 × 1024، حافظه‌ داخلی 8 گیگابایتی و امکان استفاده از کارت حافظه‌ جانبی تا حجم 64 گیگابایت، 300 گرم وزن، دوربین 2 مگاپیکسلی، رم 1 گیگابایتی و قابلیت مکالمه است باتری آن توان شارژدهی تا بیش از 10 ساعت را دارد. کیفیت پایین بدنه پلاستیکی این تبلت از نقاط ضعف آن به حساب می‌آید.

لنوو Tab 3 سخت‌افزار و رم کافی برای اجرای بازی‌هایHD ندارد و با آن فقط باید به سبک و کاربری‌های روزمره اکتفا کرد. البته با توجه به قیمت پایین تبلت (900 هزار تومان) انتظاری بیش از این غیرواقع بینانه خواهد بود. به طور کلی با توجه به قیمت، این تبلت به عنوان دستگاهی روزمره و دم دستی بسیار عالی و باکیفیت است.

Lenovo Tab‌2 A10 ظرفیت 16 گيگابايت

از شاخصه‌های این تبلت می‌توام به نمایشگر 10.1اینچی با رزولوشن 1200×،1920پردازنده‌ چهارهسته‌ای با حداکثر سرعت 1.7 گیگاهرتز، رم دوگیگابایتی، 16 گیگابایت حافظه‌داخلیقابل‌افزایش تا 64 گیگابایت و دوربین 8مگاپیکسلی اشاره کرد.

پردازنده‌ این دستگاه بسیار قدرتمند است و برای بازی‌های سنگین هم جواب می‌دهد، اسپیکرها هم کیفیتی بی‌نظیر دارند. Lenovo Tab2 A10 به نسبت ابعادش وزنی پایین یعنی 509 گرم دارد و بسیار خوش‌دست است. اما از نقاط ضعفش این است که قابلیت مکالمه ندارد.

قیمت خرید و فروش تبلت لنوو 2میلیون و 800 هزار تومان است. اما در یکی از آگهی‌های سایت دیوار، قیمت این تبلت، 1 میلیون و 950 هزار تومان اعلام شده است. به گفته فروشنده این تبلت فقط به مدت یک هفته استفاده شده و بسیار تمیز، فاقد هرگونه خط و خش و در حد آکبند است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید