حسام‌ نواب‌صفوی: از زنجانی دفاع نمی کردم

حساب نواب صفوی بازیگر نام آشنا و خوشچهره سینمای کشور است که علاوه بر بازیگری و فعالیت هایی که در عرصه موسیقی دارد ، وکیل هم هست.

کد خبر : ۶۸۴۶
بازدید : ۵۰۲۳
حساب نواب صفوی بازیگر نام آشنا و خوشچهره سینمای کشور است که علاوه بر بازیگری و فعالیت هایی که در عرصه موسیقی دارد، وکیل هم هست.

به گزارش شفاف، این بازیگر در گفت و گویی پاسخ سوالات ما را داد که به شرح زیر است:

آقای نواب صفوی، به عنوان یک وکیل حاضر هستید مدیر برنامه یکی از همکارانتان برای انجام کارهای سینمایی شوید؟
سینمای ایران بیشتر یک سینمای رفاقتی است و آنقدر حرفه ای و جدی نشده است که بخواهد نیاز به مدیر برنامه داشته باشد و بیشتر همکاری های موجود در شرایط حال سینمای ایران به صورت دوستانه شکل می گیرد و نیاز به مدیر برنامه نیست.

آیا این موضوع صحت دارد که شریفی نیا در سینمای ایران باند دارد و به طور کلی سینمای ایران با باند بازی پیش می رود؟
شریفی نیا در واقع حکم دوست را برای من ندارد حکم یک برادر را برای من دارد .اولین باری که من برای کار کیف انگلیسی به دفتر آقای دری مراجعه کردم ایشان گفتند که آقای شریفی نیا باید شما را ببیند .من تصورم این بود که با یک باند خیلی عظیم مواجه می شوم و چه اتفاق هایی می افتد.

آقای شریفی نیا برای نقش مورد نظر در آن کار گفتند که اگر تمام ایران را بگردیم ایشان مناسب ترین فرد هستند و در ذهن من این بود که برای این تعریف ها و ورود به این باند باید یک هزینه ای هنگفت پرداخت کنم و بعد از آن که برای نوشتن قرار داد رفتیم من در تعجب کامل بودم که چیزی حدود ده برابر مبلغی که در ذهن من بود برای من چک نوشت و همچنان در ذهنم می گذشت که باید یک درصدی از این مبلغ را بابت ورود به این مجموعه پرداخت کنم اما این اتفاق نیفتاد.

به طور کلی آقای شریفی نیا چگونه آدمی است؟
او در واقعیت نه باندی دارد و نه هیچ موضوع دیگری آقای شریفی نیا واقعا انسان شریفی است و پشت سر او حرفهای نامربوط زیادی زده می شود، او یک فرد هنرمند و کار بلد است.

اگر باندی وجود ندارد دلایل حضور مشترک شما و آقای شریفی نیا در کارهای مختلف چیست؟
من در سینمای ایران بیست و نه کار کردم که در این کارها همکار مشترک زیادی داشتم برای مثال با امین حیایی هشت کار مشترک دارم و با آقای شریفی نیا هم در چند کار باهم تلاقی داشتیم و این گونه نبوده که در هرکاری که حاضر بودم با نظر شریفی نیا باشد. برای مثال ،در سریال معمای شاه شخص آقای ورزی بنده را انتخاب کرد .در سریال تبریز در مه هم به همین صورت بود و این قضیه باند در سینما کذب محض است و سینمای ایران یک سینمای رفاقتی است وجود دارند افرادی که با پول می شود وارد سینما شد اما با پول نمی توان در سینما ماند و نمی توان در دل مردم جا پیدا کرد.

در مورد کلمات زیر نظرتان را بگویید:

محمد رضا گلزار: از دوستان قدیمی و همکاران خوب من هستند

بهرام رادان : از دوستان قدیمی و بسیار خوب البته در خانواده سینمای ایران همه باهم دوست هستند .

رابطه گلزار و رادان به عنوان سوپر استارهای سینما چگونه است؟

من اطلاعی ندارم، شما میخواهید من که یک وکیل هستم در مورد راز انسان ها و شکل رابطه اشان افشاگری کنم و من این کار را نخواهم کرد.

مسعود ده نمکی: یکی از افرادی که خدا بسیار دوستش دارد و هر کار که می کند با استقبال مواجه می شود من در سه کاری که با او همکاری کردم نکته منفی از او ندیدم.

بهرام بیضایی: پایان کاری که خدمت ایشان بودم احساس می کردم یکبار دیگر در دانشگاه هنر لیسانس گرفتم،به قدری که استاد به جزییات و نکات ریز توجه می کند قابل تقدیر است

کشف حجاب: من مورخ تاریخی نیستم من یک حقوقدان هستم و سن من به و این وقایع تاریخی قد نمی دهد .

منظور کشف حجاب هایی است که اهالی سینمای ایران را در گیر کرد؟
به نظرم کسی که در سینمای ایران رشد می کند مثل این می ماند که در یک خانه و خانواده بزرگ شده است و این درست نیست اساس و بنیان این خانه را زیر سوال ببرد.

مهناز افشار: همکار و دوست خوب من.

دکتر ظریف: وزیر محترم امور خارجه که کارشان را بسیار خوب بلد هستند.

بابک زنجانی: متهم نفتی که در دادگاه مشغول رسیدگی به پرونده ایشان است.

حاضر بودید وکیل بابک زنجانی می شدید؟
خیر من از ایشان دفاع نمی کردم، یک سری اختلاس ها صورت گرفته که باید به شدت مورد پیگیری قرار بگیرد، یک شخص در بهترین حالت برای زندگی نهایت به یک ویلای خوب خانه و ماشین خوب نیاز دارد و اضافی اینها واقعا به کار نمی آید، نمی شود که طلا را خورد! و در شهری که مردمی حضور دارند که با فقر شدید مواجه هستند این کار ظلم بسیار بزرگی است. چیزی که در پرونده هست با مطالبی که ما در اخبار می خوانیم متفاوت است و من چون پرونده را نخواندم نمی توانم اظهار نظر کنم.

احمدی نژاد: ریس جمهور وقت بودند که در نوع خود قابل احترام است.

رسایی: بحث را سیاسی نکنید جایگاهشان بسیار محفوظ است.

ضرغامی: ایشان را خیلی دوست دارم و بیشتر کارهای تاریخی بنده در زمان تصدی ایشان بوده است ومدیر بسیار لایقی هستند مثل مدیر فعلی جناب سر افراز.

عمو فیتیله ای: اقوام ایرانی را به هر گونه ای که هستند قابل احترام اند من در جریان جزییات اتفاقی که برای این عزیزان افتاد نیستم .

احسان علیخانی: دوست بسیار خوب من در اولین عیدی که پدرم به رحمت خدا رفته بود ایشان مرا در برنامه نوروز به تلویزیون دعوت کرد.

فرزاد فرزین: دوست بسیار خوبم که در عرصه موسیقی همکاری مختلفی با یکدیگر داشتیم.
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    خيلي بي مزه بود گزارشتون

  • ناشناس ارسالی در

    الویس بریسلی را هم می پرسیدی دیگه عجب خبرنگار بی استعدادی بوده این بابا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید