واکنش جواد خیابانی به تمسخرش در فضای مجازی

گزارشگر فوتبال می گوید یک لحظه به خاطر شعار هواداران به اشتباه تصور کرده پورحیدری در ورزشگاه است!

کد خبر : ۷۷۱۷
بازدید : ۵۲۸۵
گزارشگر فوتبال می گوید یک لحظه به خاطر شعار هواداران به اشتباه تصور کرده پورحیدری در ورزشگاه است!

به گزارش خبرآنلاین، دو اشتباه جواد خیابانی در گزارش بازی استقلال و صبا، بدجور در فضای مجازی سر و صدا کرد و حتی باعث تمسخر او شد. اول اینکه پورحیدری در بیمارستان بستری بود و خیابانی در ورزشگاه آزادی گفت: «پورحیدری حالا می ره سمت تماشاگران استقلال و به شدت تشویق می شه.» و دوم اینکه: «امیرحسین صادقی به سمت نیمکت استقلال و مظلومی نمی ره.»

این دو اشتباه فاحش خیابانی در فضای مجازی مثل بمب صدا کرد و باعث شوخی هواداران با او شد. خیابانی در واکنش به این شوخی ها می گوید: «مردم دوست دارند با من شوخی کنند و من اصلا ناراحت نمی شوم.»

او درباره اشتباه اولش می گوید: «من فقط صدای تماشاگران را شنیدم و اطلاع نداشتم که ایشان بیمارستان است. فکر نمی کنم خیلی مورد مهمی بوده باشد یعنی واقعا من منصور پورحیدری را نمی شناسم؟ من فقط صدای تماشاگران را شنیدم و گفتم بله تماشاگران منصور پورحیدری را تشویق می کنند یک باره یادم افتاد که ایشان در بیمارستان است.

در آن وضعیت و شرایطی که ما داریم نمی شود همه چیز را دید. یک لحظه احساس کردم دارند منصورخان را تشویق می کنند همان لحظه یادم آمد و عذرخواهی هم کردم. موضوع را کتمان نمی کنم. بله اشتباه کردم اما همان لحظه عذرخواهی کردم.»

او درباره اشتباه دومش هم می گوید: «من اول بازی را اصلا ندیدم دوستان به من آن طور اطلاع دادند. اگر این جوری هم بوده آفرین به امیرحسین صادقی که رفته من همینجا از او عذرخواهی می کنم. امیرحسین یکی از بااخلاق های فوتبال ما است.»
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید