تغییرات در خندوانه

تغییرات در خندوانه

ما برای سری جدید، تعدادی عروسک جدید پیش‌بینی کردیم.

کد خبر : ۸۰۴۲
بازدید : ۱۵۴۰
رامبد جوان از تغییرات مختلف در سری جدید «خندوانه» خبر داد

رامبد جوان روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد. او درحال حاضر فیلم «نگار» را می‌سازد و می‌خواهد تا قبل از‌ سال جدید، خندوانه را هم روی آنتن ببرد.

او در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفت: «من قبلا هم در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردم که یک تیم تقریبا ١٠٠ نفری از برنامه‌های گذشته، درگیر آماده‌سازی سری جدید برنامه خندوانه هستند که کمی زمان می‌برد. ضمن این‌که من خودم هم درحال حاضر مشغول ساخت فیلم «نگار» هستم و بنابراین نمی‌توانم تاریخ دقیقی برای شروع آن اعلام کنم. ولی گمان می‌کنم که تا پایان ‌سال ٩٤ خندوانه شروع شود و بتوانیم تا قبل از شروع ‌سال جدید روی آنتن برویم.»

او درباره تغییرات در سری جدید «خندوانه» گفت: «طبیعتا یکی از انگیزه‌های ما بعد از پایان هر فصل خندوانه این است که بتوانیم برای سری جدید کارهای بهتر و درست‌تری انجام دهیم. درواقع خلاقیت بیشتری به خرج دهیم و متفاوت از قبل باشیم.

درحال حاضر هم رویکرد ما در مورد فصل سوم خندوانه همین است. ضمن این‌که تغییراتی هم در دکور و در شکل اجرا داریم که مردم در سری جدید خندوانه آن را می‌بینند. راجع به شیوه و کسانی که استند‌آپ کمدی اجرا می‌کنند، فکر‌هایی کرده‌ایم و دنبال تغییراتی هستیم اما به صورت کلی باید بگوییم که استندآپ کمدی سر جایش هست و در سری جدید هم با قدرت ادامه می‌دهد.»

او درباره محمد بحرانی، صداپیشه کاراکتر عروسکی محبوب «جناب‌خان» نیز گفت: «از جناب‌خان خبر خاصی ندارم چون درگیر فیلم هستم و او هم احتمالا درگیر کارهای خودش است؛ مثل گسترش شعبه‌های لبوفروشی! شاید هم کارهای تیم پاریسن‌ژرمن را انجام می‌دهد. به‌هرحال می‌دانم که حالش خوب است.»

رامبد جوان درباره تغییرات دیگر برنامه نیز گفت: «ما برای سری جدید، تعدادی عروسک جدید پیش‌بینی کردیم. البته همان‌طور که می‌دانید طراحی خود عروسک و کاراکتر عروسک خیلی کار پیچیده و دشواری است. بنابراین باید خیلی با دقت انجام شود. الان هم ما در این مرحله هستیم و بچه‌هایی که در خندوانه متمرکز هستند، موضوع اضافه شدن عروسک‌ها را هم پیگیری می‌کنند. برای اضافه شدن عروسک‌ها این دفعه کمی با تدبیر بهتری کار را پیش می‌بریم. در سری قبل خندوانه اتفاقات بدی افتاد که باعث شد گونه‌های نازلی از عروسک جناب‌خان به شکل غیرقانونی ساخته و به بازار ارایه شود. این دفعه سعی داریم که برای عروسک‌های جدید این اتفاق نیفتد. در هر صورت موضوع اضافه شدن عروسک‌های جدید هم، موضوع جدیدی است که در پیش داریم و امیدوارم خوب پیش برود.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید