زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید شد

کد خبر : ۸۱۹۰
بازدید : ۱۶۰۸

رافائل بنیتس پس از 7 ماه از سمت خود به عنوان سرمربی رئال مادرید برکنار شد و زین الدین زیدان بازیکن سابق این تیم هدایت این تیم را به عهده گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید که بعد از اخراج کارلو آنچلوتی، رافائل بنیتس اسپانیایی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد نتایج عجیبی کسب کرد. حذف عجیب از جام حذفی اسپانیا، شکست تحقیرآمیز برابر بارسلونا در ال کلاسیکو و حضور در رده سوم جدول رده بندی لیگ اسپانیا باعث شد تا صبر مسئولان رئال خیلی زود لبریز شود و رافائل بنیتس از سمت خود به عنوان سرمربی رئال مادرید برکنار شود.

بنیتس اسپانیایی که زمانی که به عنوان سرمربی رئال انتخاب شد اشک شوق ریخت؛ در این تیم نتوانست نتایج خوبی کسب کند و علاوه بر آن گفته می‌شد با چند بازیکن رئال مادرید نیز به مشکل خورده بود. در نهایت فلورینتو پرز رییس باشگاه رئال مادرید با قدردانی از زحمات این مربی او را برکنار کرد.

پس از برکناری رافائل بنیتس زین الدین زیدان هدایت رئال مادرید را تا پایان فصل به عهده گرفت.

زیدان که هدایت تیم دوم رئال مادرید را به عهده داشت تنها یک سال سابقه مربیگری دارد و سال گذشته مدرک مربیگری‌ خودش را از یوفا دریافت کرد. او یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان فوتبال فرانسه و رئال مادرید محسوب می‌شود که گلش به بایر لورکوزن باعث قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان شد.

زین الدین زیدان پس از قبول مربیگری رئال مادرید اعلام کرده است بلافاصله می‌خواهد ایگر کاسیاس دروازه‌بان سابق این تیم را به رئال بازگرداند. کاسیاس که با ناراحتی از رئال جدا شد کمتر از یک سال را در پورتو گذراند ولی حالا همراه زیدان به رئال می‌آید تا در این تیم مشغول به بازی شود. البته هنوز کاسیاس واکنشی به دعوت زیدان نداده است. سولاری هم تیمی سابق زیدان قرار است دستیار او در این تیم مادریدی شود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید