لطفا به این هتل‌ها نروید!

لطفا به این هتل‌ها نروید!

گرچه باید برای اقامت در هتل‌های لوکس زیاد هزینه کنیم، اما برای اغلب افراد تجربه‌ای دلچسب خواهد بود. با این حال همیشه هم نباید گول ستاره‌های یک هتل را خورد. در برخی از هتل‌ها اگر قوانین را رعایت نکنید شاید گردن شما زده شود! پس مراقب باشید به این هتل‌ها نروید.

کد خبر : ۹۰۳
بازدید : ۷۵۱۷
فرادید | گرچه باید برای اقامت در هتل‌های لوکس زیاد هزینه کنیم، اما برای اغلب افراد تجربه‌ای دلچسب خواهد بود. با این حال همیشه هم نباید گول ستاره‌های یک هتل را خورد. در برخی از هتل‌ها اگر قوانین را رعایت نکنید شاید گردن شما زده شود! پس مراقب باشید به این هتل‌ها نروید.

به گزارش فرادید به نقل از تلگراف، تجربه اقامت در یک هتل پنج ستاره می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. البته شاید هرکسی نتواند به دلیل هزینه‌های بالای آن در هتل‌های لوکس اقامت داشته باشد. اما امنیت یک هتل نیز بسیار حائز اهمیت است، بنابراین حواستان باشد به کدام هتل‌ها می‌روید.

در ادامه با هتل‌هایی آشنا خواهید شد که نباید در آن‌ها اقامت داشته باشید.

هتل پنج ستاره داعش در موصل - عراق
موصل شهری در شمال کشور عراق و سومین شهر بزرگ عراق پس از بغداد و بصره است. این شهر تحت کنترل داعش بوده است. آن‌ها هتل 11 طبقه‌ای را در این شهر آماده کرده‌اند. این هتل 262 تختخوابی روزی یکی از بهترین‌های عراق بود، اما حالا داعش کنترل آن را در دست دارد. رقص، موسیقی، سیگار و قمار در اینجا ممنوع بوده و زنان باید از سر تا پا مشکی بپوشند.

گول مبلمان چرم آن را نخورید، چرا که در یکی از ناامن‌ترین شهرهای جهان هستید. داعش تلاش دارد تا «قوانین» خود را در این هتل پیاده کند و کسانی که این قوانین را نقض کند، احتمال «گردن‌زنی» یا «نقص عضو» برایش وجود دارد.

لطفا به این هتل‌ها نروید!

هتل چهار فصل دمشق
شعار هتل این است: «هتل ما با موقعیت عالی در کنار یک مسجد خیلی قدیمی در مرکز شهر دمشق، لوکس‌ترین امکانات و خدمات در سوریه را برای شما فراهم می‌آورد.»

با این حال، مقامات امنیتی می‌گویند در حال حاضر فقط در مواقع کاملا اضطراری به سوریه سفر کنید. دمشق یکی از تاریخی‌ترین شهرهای جهان است که جذابیت‌های توریستی فراوانی هم دارد. دژ کُردان (Crac des Chevaliers) و شهری باستانی پالمیرا یا تدمر از مکان‌های دیدنی سوریه است.

لطفا به این هتل‌ها نروید!

هتل موون پیک - صنعا
چه برای سفر تفریحی و چه برای سفر کاری به یمن رفته باشید، این هتل همان جایی که است که تمام انتظارات شما را برآورده می‌کند. جکوزی، مرکز پرورش اندام و استخر برای رفاه حال تمام مهمانان در هتل تعبیه شده است. سفر به یمن در این روزها کار عاقلانه‌ای نیست. خطر تروریسم و آدم‌ربایی در یمن وجود دارد. صنعا در دل کوهستان واقع شده و ارتفاع آن از سطح دریا 2286 متر است. این شهر در میراث جهانی ثبت شده و به دلیل معماری خاصش مشهور شده است. ساختمان‌های چندین طبقه که الگوهای هندسی متفاوتی دارند پای توریست‌های فراوانی را به این شهر می‌کشاند. جزیره سقطرا نیز یکی دیگر از مشهورترین نقاط یمن است. پوشش گیاهی آن واقعا عجیب و منحصر به فرد است.

لطفا به این هتل‌ها نروید!

كورينثيا، طرابلس - لیبی
هتل كورينثيا یکی از لوکس‌ترین هتل‌های لیبی است. سرزمینی که لقب «جواهر شرق» را یدک می‌کشد. سفر به نقاط مختلف لیبی به علت حملات تروریستی خطرناک است. در ماه ژانویه، در یکی از همین حملات تروریستی 9 نفر در لابی این هتل کشته شدند. طرابلس پایتخت لیبی است که در موزه «قلعه قرمز» آن، آثاری وجود دارد که نشان می‌دهد این شهر بیش از 5000 ساله قدمت دارد.

لطفا به این هتل‌ها نروید!

هتل روتانا اربیل - عراق
روتانا یکی از لوکس‌ترین هتل‌های عراق است. شعار این هتل این است: «بیشترین میزان لوکس بودن یک هتل را فقط در اینجا خواهید یافت.» مقامات عراقی تمایل خود را برای جذب توریست ابراز کرده‌اند. طاق کسری یا ایوانِ مداین بزرگ‌ترین طاق آجری جهان است که خود می‌تواند منبع درآمدی خوب برای عراق باشد. همچنین، مانداب‌های جنوب این کشور می‌تواند به یک مرکز اکو توریسم خوب تبدیل شود.

لطفا به این هتل‌ها نروید!

هتل سرنا، کابل
این هتل در مرکز کابل واقع شده و یکی از بهترین هتل‌های افغانستان است. پوشش گیاهی اطراف این هتل حس آرامش خوبی را در قلب این شهر برای میهمانان خود به ارمغان می‌آورد. البته سال‌ها است که افغانستان امنیت کافی را نداشته و حملات تروریستی به کرات در این کشور دیده می‌شود.

لطفا به این هتل‌ها نروید!

هتل آزالای - باماکو، مالی
باماکو پایتخت کشور مالی است. گروه‌های تندرو در بخش‌هایی از این کشور فعالیت دارند و مناطقی از این کشور تحت کنترل آن‌ها است. سفر به مالی در حال حاضر اصلا گزینه مناسبی نیست. اما در صورت برقراری امنیت، این هتل می‌تواند امکانات و خدمات را درست مانند هتل‌های لوکس غربی به شما ارائه دهد.

لطفا به این هتل‌ها نروید!

هتل سوفی‌تل در طابا - مصر
سوفی‌تِل (Sofitel) نام هتل‌های زنجیره‌ای مجلل و گران‌قیمت فرانسوی است. اولین هتل سوفی‌تل در سال ۱۹۶۴ میلادی، در شهر استراسبورگ، فرانسه افتتاح شد. اما این هتل در ارتفاعات طابا در مصر واقع شده است. مناظر اطراف آن زیبا است. معماری شرقی هتل با معماری خاص فرانسوی آمیخته شده تا احساسی زیبا را به بیننده القا کند. در ماه فوریه سال 2014، سه گردشگر از کره جنوبی در این منطقه جان خود را از دست دادند. به نظر می‌رسد که ناآرامی‌های این چند سال اخیر در مصر باعث شده تا از تعداد گردشگران این کشور کاسته شود. اهرام ثلاثه مصر و صومعه سنت کاترین که یکی از کهن‌ترین صومعه‌های جهان است همواره گردشگرانی را به خود جذب کرده‌اند.

لطفا به این هتل‌ها نروید!

بابیلون وارویک - بغداد
اتاق‌ها و سوئیت‌های بابیلون وارویک کاملا هنرمندانه طراحی شده تا سبک زندگی عربی را به مهمانان خود عرضه کند. بغداد نسبت به برخی شهرهای دیگر عراق امن‌تر است، با این حال چندین حمله تروریستی در این شهر مشاهده شده است. بنابراین سفر به عراق در حال حاضر چندان توصیه نمی‌شود.

لطفا به این هتل‌ها نروید!
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید