تصاویر/ بدشانس‌ترین برندگان تاریخ!

تصاویر/ بدشانس‌ترین برندگان تاریخ!

برنده شدن در قرعه کشی یعنی اینکه شانس به شما روی آورده و صاحب پول زیادی شده‌اید. اما اگر پیروز شوید و طعم آن را نچشید، چه حسی دارد؟ ماجرای چند مورد از آن‌ها را در ادامه بخوانید.

کد خبر : ۹۷۴۱
بازدید : ۷۱۵۵
فرادید | برنده شدن در قرعه کشی یعنی اینکه شانس به شما روی آورده و صاحب پول زیادی شده‌اید. اما اگر پیروز شوید و طعم آن را نچشید، چه حسی دارد؟ ماجرای چند مورد از آن‌ها را در ادامه بخوانید.

قتل توسط خواهر زن
به گزارش فرادید*، جفری دامپیر در فقر و تنگدستی بزرگ شد و از تمام امکانات لوکس زندگی محروم بود. شانس اما در سال 1996 به جفری رو کرد و او برنده 20 میلیون دلار پول نقد در قرعه کشی ایالت ایلینوی شد.

دامپیر و همسرش کریستال تصمیم گرفتند تا با این پول یک شرکت تولید ذرت بو داده در تامپای فلوریدا تاسیس کنند. او با ثروتی که به دست آورده بود، به شدت بخشنده هم شده بود و مرتب به دوستان، خانواده و اطرافیانش کمک می‌کرد. زیرا می‌دانست زندگی در فقر چه مشکلاتی دارد.

برندگانی که طعم پیروزی در قرعه کشی را نچشیدند!

دامپیر به ویکتوریا جکسون، خواهر کریستال، و نامزد او یک دستگاه آپارتمان هدیه داد. دامپیر با ویکتوریا رابطه داشت. به همین دلیل، ویکتوریا و نامزدش ناتانیِل تصمیم گرفتند تا اموال دامپیر را سرقت کنند. پس از اینکه ویکتوریا و ناتانیل دستان دامپیر را بسته بودند، ناتانیل به ویکتوریا دو انتخاب داد: «یا به او شلیک کن، یا خودم به تو شلیک خواهم کرد.»

ویکتوریا زندگی خودش را بر زندگی دامپیر ترجیح داد و دامپیر به ضرب گلوله کشته شد. مدتی بعد هر دوی آن‌ها دستگیر و محاکمه شدند.

نوجوانی که قرعه کشی را برد اما منزوی شد
استوارت دانلی در سال 1997 تنها 17 سال داشت و در حال گذراندن دوره داروسازی بود. او در آن سال با نوشیدن یک کوکاکولا پیروزی خودش را جشن گرفته بود. جسد او 13 سال بعد در خانه‌اش در بویتل بریجِ اسکاتلند یافت شد. او آن خانه را با پول خودش خریده بود و با پدرش دنی در آن زندگی می‌کرد. گفته می‌شود که مرگ او طبیعی بوده است.

برندگانی که طعم پیروزی در قرعه کشی را نچشیدند!

در سال 2011 پدر استوارت از دنیا رفت و او به یک آدم کاملا منزوی تبدیل شد. او خودش نیز اعتراف کرد که به ندرت از خانه خارج می‌شود و در طول روز از جز چند کار معمولی، هیچ کاری انجام نمی‌دهد.

استوارت در مصاحبه‌ای در سال 2003 گفت که برنده شدن در قرعه کشی در سنین پایین باعث شد تا او زندگی معمولی نداشته باشد.

زنی که برنده شد اما زیر ماشین رفت
دبورا مک دونالد، 47 ساله و اهل کریستال راکِ اوهایو، در سال 2010 مبلغ 5520 دلار را در قرعه کشی برد. او تصمیم گرفت که با این پول برای خودش و شوهرش حلقه ازدواج بخرد. پس از آن، او تصمیم گرفت تا با پای پیاده به یک کافه محلی برود و برای خودش جشن بگیرد. او اما در طول مسیر با یک خودرو تصادف کرد و جانش را از دست داد.

برندگانی که طعم پیروزی در قرعه کشی را نچشیدند!

مردی که با خوراندن سم کشته شد
در ژوئن 2012، مرگ ناگهانی یکی از ساکنان شیکاگو به نام اوروج خان ثبت شد. قرار بود که او به محل قرعه‌کشی برود و جایزه 425 هزار دلاری‌اش را بگیرد. در آن زمان گفته می‌شد که او به دلیل طبیعی جانش را از دست داده است. یک سال و نیم بعد اما مشخص شد که او به دلیل خوردن سیانور کشته شده است. پلیس شیکاگو پرونده مرگ اوروج خان را به عنوان قتل پیگیری می‌کند، گرچه هنوز سرنخی به دست نیامده است. جایزه او البته به خانواده‌اش رسید.

برندگانی که طعم پیروزی در قرعه کشی را نچشیدند!

او نتوانست زندگی‌اش را تغییر دهد!
رایان مک کِکنی در سال 2013 برنده 40 هزار پوند شد. او با اعتیاد به مواد مخدر دست و پنجه نرم می‌کرد و امیدوار بود تا این پیروزی زندگی‌اش را تغییر دهد. رایان گرچه در قرعه کشی خوش شانس بود، اما نتوانست طعم آن را بچشد. کمتر از یک سال پس از بردن قرعه کشی، او به ضربات چاقو جانش را از دست داد.

برندگانی که طعم پیروزی در قرعه کشی را نچشیدند!

رایان 31 ساله پدر سه فرزند بود و در قرعه کشی ایرلند صاحب این پول شده بود. رایان چند سالی بود که اعتیاد را ترک کرده بود و فرزندانش را به تنهایی بزرگ کرده بود. همسر او به دلیل اوردوز جانش را از دست داده بود. یکی از دوستانش می‌گوید که او تمام پولش را خرج کرده بود و دیگر یک آدم ثروتمند محسوب نمی‌شد، اما یک از خدا بی‌خبر به ظن اینکه او هنوز پول دارد، در ماه فوریه سال 2014 میلادی با چاقو به او حمله کرد.

منبع: Oddee
ترجمه: وبسایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید