تصاویر/ مهمانان کنسرت «رضا یزدانی»

تصاویر/ مهمانان کنسرت «رضا یزدانی»

خالق آلبوم «سلول شخصی» تور زمستانی کنسرت‌هایش را از تهران آغاز کرد.

کد خبر : ۹۷۷۱
بازدید : ۱۱۶۱۵
خالق آلبوم «سلول شخصی» تور زمستانی کنسرت‌هایش را از تهران آغاز کرد.

به گزارش موسیقی ما، «رضا یزدانی» پس از مدت‌ها در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت. کنسرت 28 دی‌ماه او از یک جهت با سایر اجراهای امسالش تفاوت داشت. آن هم از این بابت که رضا یزدانی یک رونمایی مختصر از آلبوم جدیدش انجام داد و برخی از قطعات این برنامه برای اولین بار بود که اجرا می‌شد.

همین اتفاق باعث شد تا اشتیاق طرفداران یزدانی برای شنیدن مجموعه جدید خواننده محبوبشان چند برابر باشد. اما هنوز معلوم نیست این اثر در چه زمانی روانه بازار خواهد شد.

رضا یزدانی اجرای خود را با قطعه «چمدون» آغاز کرد. او در ادامه قطعاتی را برای مخاطبانش تدارک دیده بود که از لحاظ موضوعی با یکدیگر تفاوت داشتند اما همین هم مساله مورد استقبال قرار گرفت.

دومین کار این برنامه «پرواز عقاب» از فیلم «من ناصر حجازی هستم» بود و در ادامه آن «هفته دلتنگی» در سالن شنیده شد. اثری که یزدانی ماه گذشته آن را در فضای مجازی منتشر کرد و بازخوردهای زیادی برایش به دنبال داشت.

این خواننده در هنگام اجرای هفته دلتنگی به گوشه‌ای از دکور که با طرح یک مغز انسان، نمای جالبی به خود گرفته بود، رفت. او سپس یکی از محبوب‌ترین قطعات خود یعنی «طهران - تهران» را خواند و تا پایان بخش اول کنسرت خود قطعات «آدم یه جاهایی مجبوره»، «حافظ»، «شک می‌کنم»، «کوچه ملی» و «سیگار پشت سیگار» را خواند.

البته این چهار قطعه در قالب بخش آنپلاگد بود و همه نوازنده‌ها در جلوی استیج و روی صندلی آنها را اجرا کردند.

در بخش دوم «بلاتکلیف» آغازگر برنامه بود و قطعات خاطره‌انگیزی نظیر «رفت که رفت»، «ادامه بده»، «این روزا»، «نوار» و «کافه بهشت» و... یک به یک اجرا شدند.

حسن ختام این کنسرت رضا یزدانی هم همانند سایر اجراهای او قطعه «خلیج فارس» بود و برنامه با همخوانی حضار ایستاده در این قطعه به پایان رسید.

همچنین «علی اوجی»، مدیر برنامه‌های این خواننده، در زمان بین پارت برنامه «علی معلم»، «عبدالله اسکندری»، «علی اوجی»، «مهدی کرم‌پور»، «امین زندگانی»، «الیکا عبدالرزاقی»، «امیر پوریا»، «امیر دانایی»، «فریدون خشنود»، «سجاد افشاریان»، «بهنام شهرکی»، «بابک شهرکی»، «احمد معظمی»، «الهام پاوه‌نژاد»، «الهه حصاری»، «سارا منجزی»، «سعید موذنی»، «مهدی ایوبی»، «عارف لرستانی» و «پرستو صالحی» را به حضار معرفی کرد. (روی تصاویر کلیک کنید)

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید