اینستاگرام اکانت‌های فیک را مسدود کرد

کسی که ۵ میلیون فالوئر دارد، قطعا باید پست‌هایی با لایک‌ها و کامنت‌هایی بالایی ۵۰۰ هزار عدد یا حتی ۱ میلیونی داشته باشد؛ وقتی که چنین اتفاقی نمی‌افتد حتما کاسه‌ای زیر نیم کاسه است. اینجا بود که احتمال خرید فالوئر توسط سلبریتی‌ها و آدم‌های به ظاهر محبوب اینستاگرامی زیاد شد.

کد خبر : ۲۵۳۸۳
بازدید : ۳۱۴۸
اگر در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام عضو باشید، حتما افراد زیادی را دیده‌اید که میلیون‌ها فالوئر برای خودشان جمع کرده‌اند و خیلی هم به داشتن این همه طرفدار افتخار می‌کنند و پزشان را می‌دهند.

همین طرفداراهایی باعث شده این افراد در خیال خودشان فکر کنند که چقدر محبوب و مردمی هستند؛ اما وقتی نگاهی به میزان لایک‌ها و کامنت‌هایی که پست‌هایی این افراد نگاه می‌کنید، متوجه اختلاف محسوسی می‌شوید.

کسی که ۵ میلیون فالوئر دارد، قطعا باید پست‌هایی با لایک‌ها و کامنت‌هایی بالایی ۵۰۰ هزار عدد یا حتی ۱ میلیونی داشته باشد؛ وقتی که چنین اتفاقی نمی‌افتد حتما کاسه‌ای زیر نیم کاسه است.

اینجا بود که احتمال خرید فالوئر توسط سلبریتی‌ها و آدم‌های به ظاهر محبوب اینستاگرامی زیاد شد.

اینستاگرام اکانت‌های فیک را مسدود کرد و این موضوع باعث کاهش فالوئرهای بسیاری از سلبریتی‌ها شد.

اما از روز گذشته شک‌ و تردیدهای ما به یقین تبدیل شد. براساس اخبار منتشر شده، اینستاگرام در حال مسدود کردن اکانت‌های فیک یا تقلبی است. اکانت‌هایی که تنها برای بالابردن تعداد فالوئرها ساخته شده بودند و هیچ کار دیگری نمی‌کردند.

اینستاگرام از قبل گفته بود که چنین اکانت‌هایی را مسدود می‌کند؛ اما تا دیروز این اتفاق رخ نداده بود.

از دیروز شاهد ریزش فالوئرهای اکثر سلبریتی‌ها و افراد مشهور شده در اینستاگرام بودیم. براساس گزارش‌های منتشر شده خیلی از اکانت‌های معروف با کاهش ۵۰۰ هزارتایی فالوئر مواجه شدند و این درحالی است که اینستاگرام گفته این مرحله‌ی اول برای حذف اکانت‌های فیک بوده است.

پس بعید نیست که در روزها و ماه‌های آینده شاهد کمتر شدن میزان فالوئرهای این افراد باشیم.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید