ولوو XC90 یا پورشه کاین بخریم؟

ولوو XC90 یا پورشه کاین بخریم؟
کد خبر : ۲۹۲۲۶
بازدید : ۵۱۳۷
ولوو XC90 یا پورشه کاین بخریم؟
این دو خودرو از نظر قیمتی با هم در یک سطح هستند اما از نظر کلاسی با هم فرق دارند. این موضوعی است که در بازار ایران زیاد اتفاق می‌افتد! کاین را تنها باید به‌صورت کار‌کرده بخرید اما ولوو را می‌توان به‌صورت صفر کیلومتر خریداری کرد. این در حالی است که کاین به هیچ وجه خودروی کم‌استهلاکی نیست. هر دو خودرو گران‌قیمت بوده و البته به مقدار زیادی لوکس هستند.

اما از نظر ابعاد با یکدیگر تفاوت دارند. کاین یک شاسی بلند متوسط و ولوو XC90 یک شاسی بلند بزرگ سایز است. کاین از موتوری پر‌حجم‌تر و البته قوی‌تر از ولوو برخوردار است. امکانات هر دو خودرو مثال‌زدنی است، اما به واقع می‌توان XC90 را خودرویی پر‌آپشن‌تر دانست. این دو خودرو در بازار ایران با اقبال خوبی مواجه‌اند و XC90 را می‌توان تنها محصول موفق ولوو در ایران دانست.

هر دو خودرو هم در ظاهر لوکس و زیبا هستند و هم اینکه درون کابینشان تمامی قطعات با کیفیت است. از نظر گستردگی خدمات پس از فروش هم هر دو خودرو تعریفی ندارند و تنها در تهران می‌توان به راحتی به خدمات دسترسی داشت. مصرف سوخت ولوو کمتر از پورشه است. در مقابل پورشه کاین سواری اسپرت‌تری دارد. برای مصارف خارج شهر و آفرودهای سبک این ولوو است که عملکرد بهتر و کم‌ریسک‌تری برای ماشین ارائه می‌دهد.

در نهایت می‌توان کاین را یک شاسی بلند اسپرت لوکس و ولوو XC90 را یک شاسی‌بلند لوکس خانوادگی به حساب آورد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید