تصاویر/ صخره نوردی با ویلچر!

تصاویر/ صخره نوردی با ویلچر!

لای چی-وای، قهرمان صخره نوردی، در 9 دسامبر سال 2011 با موتورسیکلت تصادف کرد و از کمر به پایین فلج شد. پنج سال بعد در همان روز، او بار دیگر از کوه مشهور "لایِن راک" صعود کرد؛ این بار اما با ویلچر.

کد خبر : ۳۱۲۵۹
بازدید : ۶۰۱۲
صخره نوردی با ویلچر!

فرادید | لای چی-وای، قهرمان صخره نوردی، در 9 دسامبر سال 2011 با موتورسیکلت تصادف کرد و از کمر به پایین فلج شد. پنج سال بعد در همان روز، او بار دیگر از کوه مشهور "لایِن راک" صعود کرد؛ این بار اما با ویلچر.

به گزارش فرادید، لای چی-وای، 33 ساله، چهار بار برنده مسابقات قهرمانی صخره نوردی آسیا شده بود، اما سال 2011 طی یک تصادف به شدت آسیب دید. او می‌گوید: «وقتی به هوش آمدم، در بیمارستان بستری شده بودم و عمل جراحی هم رویم انجام شده بود. پزشکان به من گفتند که از کمر به پایین فلج شده‌ام و باید تا آخر زندگی روی صندلی چرخ‌دار بنشینم.»

تمام اطرافیان لای به ویژه اعضای خانواده‌اش می‌دانستند که او دیگر از انجام یک کار لذت بخش یعنی "صخره نوردی" در ادامه زندگی محروم است. لای اما حتی به رغم از دست دادن پاهایش نیز حاضر نبود تسلیم شود.

با تولد فرزند لای در سال 2014، او بار دیگر خودش را تشویق کرد که باید صخره 495 متری لاین راک را با ویلچر فتح کند. تصمیم لای موجب نگرانی خانواده و دوستان وی شد اما او کاملا مصمم بود. لای سرانجام توانست و همین موفقیتش در رسانه‌های اجتماعی با نماد بازتاب بسیاری داشت.

صخره نوردی با ویلچر!

صخره نوردی با ویلچر!

صخره نوردی با ویلچر!

ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید