زنی که زنده زنده سوزانده شد!

زنی که زنده زنده سوزانده شد!
کد خبر : ۳۴۷۰۷
بازدید : ۱۷۰۷۵
زنی که زنده زنده سوزانده شد!
راچنا سیسودیا در کنار شوهرش دِوِش چائودهاری

فرادید | جسد زن 24 ساله هندی طبق آیین این کشور بر روی سکوی چوبی خوابانده شده بود تا سوزانده شود. اما گزارش‌های محلی حاکی از آن است که احتمالا آن زن حین اجرای مراسم زنده بوده باشد.

به گزارش فرادید به نقل از تلگراف، راچنا سیسودیا (Rachna Sisodia) دانشجوی هندی بود که مرگش در روز 25 فوریه توسط بیمارستان شاردا در ایالت اوتار پرادش در شمال هند تایید شد. علت مرگ راچنا عفونت ریوی اعلام شد.

جسد راچنا به دِوِش چائودهاری (Devesh Chaudhary)، همسر 23 ساله‌اش، اهدا شد تا کارهای سوزاندن جسد را انجام بدهد. سکوی سوزاندن جسد تنها دو ساعت با بیمارستان فاصله داشت. بر اساس گزارش تایمز هند، پلیس سر صحنه رسید و تلاش کرد تا راچنا را از زیر آتش بیرون بکشد زیرا باور داشت وی هنوز زنده است.

در کالبدشکافی پس از آن اتفاق نیز مشخص شد که راچنا به دلیل شوک ناشی از "زنده زنده سوزانده شدن" از دنیا رفته است؛ دلیل این تشخیص این بوده که خاکستر در مجرای تنفسی راچنا یافت شده بود.
زنی که زنده زنده سوزانده شد!

سخنگوی بیمارستانی در گفتگو با هندوستان تایمز اظهار داشت: «این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که شخصی زنده زنده سوزانده شود. ذرات خاکستر وارد مجرای تنفسی شخص می‌شود. اگر کسی از قبل جان داده باشد، امکان ورود خاکستر داخل ریه و مجرای تنفسی وجود ندارد. بنابراین پزشکان تشخیص دادند که آن زن احتمالا روی سکو جان داده است.»

با این حال اما پزشکان بیمارستان شاردا همچنان بر روی تصمیم پیشین خود یعنی فوت راچنا سیسودیا پافشاری دارند.

تایمز هند از دکتر پانکاج میشرا، که کالبدشکافی را انجام داد، نقل کرده که "به خاطر شدت آتش سوزی مطمئن نیست که آن جسد متعلق به راچنا بوده باشد." آقای چائودهاری نیز به رسانه‌ها گفته که برخی تلاش دارند وی را به عنوان قاتل همسرش معرفی کنند.

منبع: Telegraph
ترجمه: وبسایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید