دُم روباه در سایت آگهی!

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از دستگیری متخلف فروش دم روباه توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست خبر داد.

کد خبر : ۳۶۲۰۹
بازدید : ۱۶۰۵
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از دستگیری متخلف فروش دم روباه توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست خبر داد.

به گزارش سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران، نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: فرد متخلفی که دم یک روباه ر ا در فضای مجازی جهت فروش به قیمت چهار میلیون ریال با درج شماره تلفن آگهی کرده بود توسط محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست استان تهران دستگیر شد.

وی افزود: با دریافت گزارشی موضوع در دستور کار کارشناسان یگان حفاظت محیط زیست استان تهران قرارگرفت وبه عنوان خریدار وارد معامله صوری شده و درمحل تعیین شده فرد متخلف را دستگیر و دم روباه کشف و بعد ازواریز مبلغ هشت میلیون ریال بابت ضرر و زیان وارده به محیط زیست با تشکیل پرونده ای جهت سیرمراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

میرزاکریمی تصریح کرد: علیه سایتی که این آگهی و آگهی‌های مشابه را منتشر کرده نیز در مراجع قضایی طرح شکایت و موضوع پیگیری خواهد شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران در پایان از شهروندان خواست درصورت مشاهده چنین آگهی هایی موضوع را به سامانه ۱۵۴۰ یا شماره تلفن های ۷۷۳۵۹۵۶۴ و ۲-۷۷۳۵۵۷۸۱ یگان حفاظت محیط زیست استان تهران گزارش کنند و در زمینه خرید وفروش حیات وحش مراقب کلاه برداران باشند.

وی ادامه داد: مامورین یگان حفاظت استان تهران درسال گذشته بافردی که مدعی فروش توله شیری به مبلغ ۵۰ میلیون تومان بود وارد معامله شدند و قبل از دیدن توله شیر فرد تقاضای دریافت ۲۵ میلیون تومان کرد که با بررسی و پیگیریهای تخصصی زمان بر و دستگیری فرد مشخص شد وی با این روش قصد کلاهبرداری داشته است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید