ماجرای سرقت عجیب یک خاله!

ماجرای سرقت عجیب یک خاله!

«بعد از این‌که فهمیدم آن‌ها سه دستگاه گرانقیمت لیزر پوست خریده‌اند تصمیم گرفتم در ازای مبلغ ۳۵ میلیون تومان به سارقان یکی از این دستگاه‌ها را سرقت کنم. به این ترتیب با تعمیرکاری که به مطبم می‌آمد نقشه این سرقت را کشیدیم. او نیز دو نفر از دوستانش را آورد. به این ترتیب سارقان دستگاه را از مطبی که دختر خواهرم آنجا کار می‌کرد سرقت کردند».

کد خبر : ۶۳۸۸۶
بازدید : ۱۴۴۷
ماجرای سرقت عجیب یک خاله!
خاله حسود برای سرقت دستگاه لیزر از محل کار خواهرزاده‌اش سه مرد را اجیر کرد.
۲۴ مهر مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب در جریان سرقت مسلحانه یک دستگاه لیرز از مطب زیبایی پوست در شهرک غرب با خبر شدند. به دنبال اعلام این خبر تحقیقات از سوی مأموران کلانتری آغاز شد و یکی از شاهدان ماجرا به آن‌ها گفت: در مطب مشغول کار بودم که ۲ مرد وارد شده و با تهدید اسلحه دستگاه لیزری را که به تازگی خریده بودیم به سرقت بردند.

به دنبال این سرقت مسلحانه تحقیقات از سوی مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب ادامه یافت و با بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت، شماره پلاک خودروی پژو پارس سفید متهمان بدست آمد. در گام بعدی مأموران به سراغ صاحب خودرو رفته و پس از دستگیری، او به سرقت مسلحانه از مطب زیبایی پوست اعتراف کرد.
مرد جوان در تحقیقات گفت: مدتی قبل یکی از آشنایانم که خانم دکتر میانسالی است به من گفت: دستگاه لیزرش را به زور از او سرقت کرده‌اند و مدرکی نیز برای اثبات این سرقت ندارد. او از من خواست تا دستگاه را به او برگردانم و در ازایش مبلغی پول دریافت کنم. من هم موضوع را با دو نفر از دوستانم در میان گذاشته و اقدام به سرقت مسلحانه دستگاه کردیم.
به دنبال اظهارات مرد جوان اسلحه‌ای که با آن سرقت انجام شده بود در خانه‌اش کشف شد. در ادامه بررسی‌ها زن میانسال بازداشت شد. اما بررسی‌ها نشان داد که او هیچ مدرک پزشکی ندارد و چند سالی است به شکل تجربی کار‌های زیبایی پوست انجام می‌دهد.
وی در تحقیقات گفت: ۲ سالی است که کار‌های زیبایی برای خانم‌ها انجام می‌دهم. دخترخواهرم نیز در مطب یک پزشک زیبایی کار می‌کند بعد از این‌که فهمیدم آن‌ها سه دستگاه گرانقیمت لیزر پوست خریده‌اند تصمیم گرفتم در ازای مبلغ ۳۵ میلیون تومان به سارقان یکی از این دستگاه‌ها را سرقت کنم.
به این ترتیب با تعمیرکاری که به مطبم می‌آمد نقشه این سرقت را کشیدیم. او نیز دو نفر از دوستانش را آورد. به این ترتیب سارقان دستگاه را از مطبی که دختر خواهرم آنجا کار می‌کرد سرقت کردند. من و دختر خواهرم با هم هیچ مشکلی نداشتیم و حتی شب سرقت من در خانه آن‌ها بودم. بعد از سرقت هم عذاب وجدان گرفتم، اما اگر دستگاه را برمی گرداندم لو می‌رفتیم.

سرهنگ کیوان ظهیری، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در رابطه با این خبر گفت: با اعتراف متهم هویت دو همدست او نیز شناسایی و هر دو دستگیر شدند. در بررسی‌ها مشخص شد که یکی از متهمان قبلاً به خاطر حمل ۱۵۰ کیلو مواد مخدر بازداشت شده و پس از تحمل ۱۵ سال از زندان آزاد شده است. تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید