تاریخچه بستنی و فواید آن
در سال ۱۸۴۶ بستنی یک ماده سرد و شیرین که مانند خامه یخ زده بود که به صورت دستی و محدود تولید می‌شد.
هشت صبحانه ساده ولی مقوی که فقط در ۶۰ ثانیه آماده می‌شوند
صبحانه بخورید
یک صبحانه خوب باید حاوی پروتئین‌های مغذی باشد. دلیل اینکه ما طرز تهیه این ۸ صبحانه بسیار ساده را برای شما آورده‌ایم این است که بدون نیاز به تغییر زمان‌بندی، بتوانید صبحانه مفیدی میل کنید
در خانه خمیر پیتزا درست کنید
بسیاری از مردم برای خوردن این غذا به رستوران‌ها رفته و با این کار مقادیر زیادی کالری، چربی و نمک دریافت می‌کنند
خوردنی‌هایی با کرفس
پیاز را با روغن کنجد و زردچوبه تفت می‌دهیم و بعد کرفس‌ها را به آن اضافه می‌کنید.
دسر بوراتوس توت فرنگی
حتما داخل قالب سیلیکونی ریخته و داخل یخچال میگذاریم تا خوب بسته شود.
سالاد هندوانه با پنیر فتا و نعناع
در بین تمامی میوه‌ها و سبزیجاتی که در فصل تابستان موجود هستند و مورد استفاده قرار می‌گیرند هندوانه از اهمیت خاصی برخوردار است.
غذای محبوب شمالی
شامی گیلانی
شامی انواع مختلفی دارد که مواد لازم برای تهیه آن‌ها متفاوت است در نتیجه طرز پخت آن‌ها نیز با هم فرق دارد.
بابا غنوج غذای خاورمیانه
برای علاقمندان بادمجان
در دانشنامه آزاد ویکی‌پدیا آمده است که در سده اول میلادی کشیش بزرگی به نام بابا غنوج می‌زیسته است که مردم او را بسیار دوست داشتند.
نان سیمیت ترکیه‌ای در خانه
نان خانگی بپزید
در این فاصله که خمیر مایه به عمل می‌آید، داخل یک کاسه تخم مرغ و شکر و روغن مایع میریزیم و با همزن دستی هم میزنیم تا مخلوط شود، بعد خمیر مایه را که به عمل آمده هم به آن اضافه می‌کنیم.
تارت بادمجان و ماست
پوست بادمجان را بگیرید و آن را از وسط نصف کنید. سعی کنید با استفاده از چاقو کمی درون بادمجان را خالی کنید.
بادمجان شکم پر ترکی
اگر بادمجان دوست دارید
اگر دوست داشته باشید غذای سالم‌تری میل کنید می‌توانید بادمجان شکم پر یا همان کارنیاریک خود را به جای سرخ کردن در ماهیتابه داخل فر درست کنید.
از رشته پلو تا سبزی پلو ماهی
غذاهای سنتی شب سال نو
برخی معتقدند مثلا سبزی پلو ماهی غذای روز عید نیسست بلکه باید رشته پلو را ناهار روز اول سال خورد و یا برخی دیگر رشته پلو را شام چهارشنبه سوری می دانند.
خوشمزه‌های دست‌ساز
برای عید شیرینی خانگی بپزید
آرد نخودچی را ۲ تا ۳ بار الک کنید تا کاملا صاف و یک‌دست شود سپس به مخلوط اضافه کرده و آنقدر هم بزنید تا حالت خمیری پیدا کند
جوجه ماستی بخورید
پیشنهاد خوشمزه دوران بارداری
پروبیوتیک‌ها، باکتری‌های مفید در ماست و مواد غذایی تخمیر شده هستند که در تسکین مشکلات گوارشی موثر عمل می‌کنند.
پوآچا یا پیراشکی پنیری
آب و شیر ولرم را مخلوط کنید، خمیر مایه و شکر را اضافه و باهم مخلوط کنید. ۷ دقیقه صبر کنید، سپس بجز آرد همه مواد را اضافه و مخلوط کنید.
    صفحه  از ۷